Ga naar inhoud

Outlook 2007 meerdere accounts aanmaken


TinusXx53

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Als leek hoop ik dat iemand mij kan helpen bij het instellen van "Outlook 2007".

Graag zou ik meerdere "@gmail.com accounts" (4 stuks) en enkele "@live.nl accounts" (2 stuks) willen instellen in Outlook 2007.

 

Het is de bedoeling, dat als ik outlook open, de mogelijkheid heb, om deze accounts te kunnen lezen zonder iedere keer per account te hoeven inloggen bij "live.nl" (microsoft) en bij "gmail.com (google). Ook zou ik graag per account willen kunnen antwoorden, met als afzender dat betreffende account.

 

Hopelijk zijn er deskundige leden die mij kunnen adviseren. Ik wil het allemaal zelf wel proberen, maar ben bang dat ik dan fouten maak, die moeilijk te herstellen zijn.

 

Alvast dank.

Groet Tinus

aangepast door TinusXx53
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer eerst bericht 2 uit.

 

 en enkele "@live.nl accounts" (2 stuks) willen instellen in Outlook 2007.

 

 

 

Hoe je een Live account kan invoeren in Outlook lees je in deze link (klik erop).

 

 

Ook zou ik graag per account willen kunnen antwoorden, met als afzender dat betreffende account.

 

 

Je voorkeur account selecteer je in Outlook door in het e-mailbericht op Van... te klikken (zie afbeelding).

 

post-9560-0-58217700-1423903245_thumb.pn

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor jullie reacties.

 

De link om een "live" / "Hotmail" account in outlook te plaatsen werkt niet meer. Het lijkt er op, dat microsoft alle verwijzingen naar "live" en "Hotmail" heeft verwijderd.

 De link naar "gmail" in outlook werkt wel.

 

Misschien hebben jullie nog suggesties. Ik zal zelf ook nog eens goed zoeken.

 

Groet Tinus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.