Ga naar inhoud

Zwart scherm na aanmelden


centrino

Aanbevolen berichten

Beste

 

ik heb hier een laptop die volledig normaal opstart. Tot ik op een gegeven het "welkomsscherm" voorbij ben, krijg ik gewoon een zwart scherm met enkel mijn muis te zien.

 

Ook wanneer ik in veilige modus opstart, krijg ik een zwart scherm na opstarten, met enkel mijn muis en in de 4 hoeken de volgende tekst: Veilige modus (ik veronderstel gewoon dus de standaard "veilige modus" tekst)

 

Zouden jullie mij hiermee kunnen helpen want ik zou echt niet weten wat ik hiermee moet doen.

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijk dank voor het antwoord!

 

Ik kan inderdaad taakbeheer starten. Dan zoek ik naar explorer.exe en beëindig ik het proces. Ik start explorer.exe daarna terug op via "toepassingen" --> nieuwe taak.

 

Is dit de juiste manier? Ik heb nog steeds geen beeld nadat ik dat gedaan heb.

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

hartelijk dank voor je hulp! Het probleem is echter dat al deze oplossingen ervan uitgaan dat het herstarten van explorer.exe u weer een beeld geeft. Bij mij echter, helpt het herstarten van explorer.exe niet en krijg ik gewoon weer een zwart beeldscherm...

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste

 

ik heb een systeemherstel gedaan naar half januari. Nog steeds zit ik met het zwarte scherm. Ik zou nog een systeemherstel naar vroegere datums kunnen doen. Denken jullie dat dit iets zou uitmaken?

 

Als ik explorer.exe intyp op de commandprompt, gebeurt er niets.

 

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.