Ga naar inhoud

Suggestieblad


tasjake

Aanbevolen berichten

dan weet ik het ook voor de volgende keer  :) .

 

 

 

 

 Ivm de lettergrote wat als ik die ene zin in de andere kolom zet kunnen we dan groter gaan in lettertypen. 

En wat bedoel je met het volgende: Indien het document voldoet aan je verwachtingen kan je het opslaan als een soort sjabloon.

Wil je de volgende keer andere tekst plaatsen sla het document dan op via de knop opslaan als... en kies een andere titel en bewerk dan het document.

 

 

 

Ik bedoel dat als het huidige document voldoet... dan kan je het opslaan op je computer en een volgende keer (want dat vraag je toch) hoef je maar enkel de tekst aan te passen.

Wil je het eerste document behouden met de huidige tekst erin maar toch vanaf dat document een nieuwe tekst er in plaatsen dan open je huidige document en kies je in Word bij bestand voor opslaan als.... in plaats van opslaan, geef het document een passende naam en klik op opslaan verander dan de tekst zoals gewenst.

 

Wat die lettergrootte betreft, het zou kunnen dat je het lettertype nog juist een maatje groter krijgt maar is niet zeker en heb ook niet getest.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.