Ga naar inhoud

Suggestieblad


tasjake

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste,

 

U bedoeld een pagina van die formaat in de printer ? of bij instellingen als ik op afdruk klik staat er aangepaste formaten.

 

Kijk in bijlage en dan bij afdrukken.

 

Je zei dat ik ook nog de marges kon aanpassen ivm het lettertype en grote want het is iets te klein en als ik het wil aanpassen zoals ik al zei verspringt alles.

 

groetjes tasjake

Onze burger met-1.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

U bedoeld een pagina van die formaat in de printer ? of bij instellingen als ik op afdruk klik staat er aangepaste formaten.

Allebei.

Je moet eerst het juiste formaat van papier in de printer doen en dan bij afdrukken kiezen voor aangepast formaat en ook daar het juiste papierformaat opgeven.

 

De marges en het papierformaat kan je instellen via de pagina-indeling - marges - aangepaste marges.

Je moet enkel de linker en de rechter marge aanpassen.

Als je het zelf niet klaar krijgt met de marges, zet dan de tekst zoals je hem wil en voeg het document dan toe aan een volgend bericht.

Dan zal ik eens kijken wat ik kan doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bestaat dat wel dat formaat van papier ? Is er geen ander mogelijkheid in het midden plaatsen van A4 pagina en dan uitsnijden met snijmachine.

Groetjes tasjake

 

 

Je kan altijd een kader aanmaken in je document met de afmetingen 21.5x 15.5 en daarin je tekst plaatsen.

Na het uitprinten knip je het document uit op volgens de lijnen van je kader.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi clarkie,

 

Zou je mij kunnen helpen met die kader te maken en misschien even uitleggen hoe je dit gedaan hebt dan weet ik het ook voor de volgende keer  :) .

 

In bijlage het bestandje. Alleen nog wat spelen met het lettertypen en grote en zou je dan ook de marges links en rechts wat kunnen aanpassen. 

 

Vriendelijk bedankt alvast.

 

Groetjes Tasjake

Onze burger met-1.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de tekst op A4 formaat geplaatst waarop jij dus print.

De max lettergrootte die ik er uit kan halen is 14 in het zelfde lettertype als jouw voorbeeld.

Vooral de laatste zin in de eerste kolom is erg lang waardoor je minder mogelijkheden hebt want die 2,80 € raken heel kort aan de tweede kolom indien je alles op een regel wil houden.

De lijnen staan op 21,5 x 15,5 cm, het formaat dat je vroeg dus.

 

Indien je het uitsnijden in de toekomst wil vermijden kijk je best uit naar het A5 formaat dat 210x148 is indien die afmetingen voldoen.

 

Onze burger met.docx

 

Indien het document voldoet aan je verwachtingen kan je het opslaan als een soort sjabloon.

Wil je de volgende keer andere tekst plaatsen sla het document dan op via de knop opslaan als... en kies een andere titel en bewerk dan het document.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Clarkie,

 

Allereerst wil ik je bedanken om mij te helpen. Ivm de lettergrote wat als ik die ene zin in de andere kolom zet kunnen we dan groter gaan in lettertypen. 

En wat bedoel je met het volgende: Indien het document voldoet aan je verwachtingen kan je het opslaan als een soort sjabloon.

Wil je de volgende keer andere tekst plaatsen sla het document dan op via de knop opslaan als... en kies een andere titel en bewerk dan het document.

 

Groetjes Tasjake

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.