Ga naar inhoud

Windows verkenner niet meer gevonden


JME

Aanbevolen berichten

Het ziet er volgens mij naar uit dat het corrupte bestandje PINTLGB.IMD de boel verstoort. Heb het één en ander gegoogled en hier kwam hetzelfde probleem naar voren als dat van mij: http://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_7-system/windows-7-home-premium-corrupted-file-pintlgbimd/f39e62df-aaf0-4bfd-adbd-cd8e874a5297. Iemand suggereert hier 'ASUS webstorage appliance' te verwijderen, dus misschien dat ik dat moet proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goed voor jou dat het is opgelost.

Ik heb achter al gevallen gehad waar het verwijderen van de Asus Webstorage niet de oplossing was.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

 

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, kan je dit onderwerp  afsluiten.

Klik hiervoor bovenaan op modereer onderwerp en vervolgens op sluiten.

Nog veel computerplezier  :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Heb dat programmatje ook even laten draaien. Ik ontdek helaas wel nog steeds af en toe dingen die niet helemaal kloppen. Gisteravond kwam ik erachter dat een aantal FN knoppen niet werkte (FN+ F9/10/11/12, voor volume hoger en lager en touchpad uitschakelen). Toen heb ik na wat gegoogle mijn drivers opnieuw geïnstalleerd, waarna alles weer werkte. Nu werkt de FN knop voor mijn touchpad wederom niet, de andere twee doen het nog wel. Hier toevallig nog tips voor? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt gelijk, ik heb weer te snel actie ondernomen. Ik heb een k53sc. Momenteel kamp ik om de paar minuten ook met een foutmelding, ik heb er even een screenshot van gemaakt en die bijgevoegd. Dit komt zeer waarschijnlijk door het drivergedoe hè? Momenteel werken al mijn FN knoppen weer, geen idee hoe het kan, want ik heb niks veranderd. 

post-30030-0-75414300-1425559375.png

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.