Ga naar inhoud

Logo maken/aanpassen


Aanbevolen berichten

Je kan ook  mixen: dan speel ik vb een 'krul' door naar Arwentje en die zet er hem bij haar in.

 

Maar haar ontwerp is ook mooi - en als je grafisch bezig bent, 'weet je 't op den duur soms niet meer': je hebt dan zoveel mogelijkheden dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marie, 

 

Ik wil gerust mijn ontwerp nog aanpassen naar het correcte formaat voor je profiel-foto en/of omslagfoto.

Maar laat ons afspreken dat ik dat doe als je weet voor welk ontwerp je gaat. Zoals ik al zei, er kruipt wel degelijk wat tijd in als je wil dat het een goed ontwerp is, ik werk niet op enkele minuutjes tijd. Ik werk graag voor jou het formaat bij, maar het zou zonde zijn als ik nu nog enkele verschillende formaten uitwerk om nadien te horen dat ze niet gebruikt worden. Het ontwerp is er en de formaten gaan daar niets aan veranderen. Zodra je gekozen hebt, kunnen we verder werken. Geen probleem als je voor dat van passer kiest, hij zal je duidelijk ook met veel plezier verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Passer en Arwentje,

 

Ik vond het een moeilijke beslissing omdat ze beide toch heel anders zijn en toch weer erg mooi

Passer maakte mij het wel heel moeilijk zo  :vraagteken_animatie: .

Ik heb het ook gevraag aan mijn familie maar de meeste stemmen waren toch voor het logo van Arwentje.

 

Ik had gisteren ook goed naar het ontwerp van Passer gekeken omdat er 2 verschillende ornamenten opstonden dus lag ik er een papiertje op 1 van de 2 ornamenten om het beter te kunnen bekijken hoe het zou staan als er 2 dezelfde op zouden komen.

Toen ben ik zelf ook ff met Paint aan de slag gegaan (ja ik weet het is niet het programma maar heb niet anders)

Omdat ik in de toekomst ook visitekaartjes wil laten maken kwam ik tot de conclusie dan het er niet zo makkelijk op komt te staan als dat ik wou. Want ik heb ook nog een soort van slogan of hoe je dat ook noemt en die paste nergens er meer bij op.

 

Dus nou heb ik dit er geprobeerd er van te maken in Paint.

Arwentje als het misschien mogelijk is en niet teveel gevraagd zo u misschien dit voor mij willen aanpassen met deze tekst eronder: Voor elke gelegenheid een passende taart voor u op maat gemaakt. Zodat het 1 geheel wordt in de stijl van de rest van het logo

 

En er misschien er groot formaat van willen maken zoals de vorige en een formaat voor mijn facebook profiel foto .

 

Beide heel erg bedankt voor het maken van de mooie creatie's  :adore: en voor alle tijd die jullie er hebben ingestoken.

 

Groetjes Marie

 

 

11002652_1044081468940449_51283490704241

Link naar reactie
Delen op andere sites

O ja dit was nog het taartje (was een taartje wat ff snel tussen het verhuizen door gemaakt moest worden) met logo wat u had gemaakt. Nog erg bedankt daar voor.

 

Groetjes Marie

10577002_948533971828533_925630473048147

 

Graag gedaan, Marie - en de rest laat ik aan Arwentje over :xd:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een beetje afhankelijk van wat je plannen zijn...

Ga je recto of recto-verso werken? Als je enkel 1 zijde gaat gebruiken voor zowel het logo als de gegevens, moet het inderdaad bijgewerkt worden.

Als je bvb aan 1 zijde het logo zet en op de andere zijde de gegevens, komt het wel mooi over denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.