Ga naar inhoud

Logo maken/aanpassen


Aanbevolen berichten

Ik weet dat zoiets veel tijd en geduld kost. Ik wou dat ik dit zelf kon.

Want voel me echt soms bezwaard om te zeggen of ik iets wel of niet mooi vind.

Zeker omdat jullie dit allemaal in jullie eigen tijd doen voor anderen.

Echt mijn petje voor voor al dat prachtige werk wat jullie leveren :adore:

Ik weet ook niet hoe ik jullie moet bedanken voor alle tijd die jullie hier insteken.

 

Bij deze nogmaals heel erg bedankt voor jullie tijd en moeite.

 

Groetjes Marie

Om je maar een idee te geven: hieraan ben ik gisterenavond iets meer dan een uur bezig geweest - en dan zijn er nog een aantal 'gebreken' aan die zouden kunnen verbeterd worden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die taart/cake is het logo van mijn oude bedrijfje waar ik vorig jaar mee ben gestopt. Dat was een eis van mijn partner (nou inmiddels ex) toen. Ik nadat ik gestop ben heeft iemand anders mijn oude bedrijfnaam gebruikt gelukkig niet mijn  oude logo. Ik ben nou inmiddels een alleenstaande moeder van 3 kleine jongetjes (1,3 en 5 jaar) en om alles financieel te kunnen blijven betalen moet ik meer gaan werken of erbij werken. Vader wilt niets meer met zijn kinderen te maken hebben betaald ook maar 24 euro per maand voor 3 kinderen aan alimentatie dus van dat geld red ik het niet. Dus om kinderopvang kosten te besparen ga ik weer beginnen met taarten bakken van uit huis.

Dus ik ben erg blij met jullie werk want als ik naar een ontwerper moet gaan ben ik honderden euro's kwijt wat ik niet heb.

En jullie hebben al eerder dingetjes voor mij gemaakt en dat is erg mooi geworden allemaal.

Dus ik sta overal voor open.

 

Mocht je mijn werk willen zien wat ik allemaal al gemaakt heb dan heb ik een facebook pagina waar al mijn foto op staan (ben nog druk bezig om alles erop te zetten)

 

https://www.facebook.com/pages/Gypsy-Cakes/1394491797531297?ref=hl

 

Maar mocht er een andere leuke taart/cake zijn een beetje in die stijl dus een stapeltaart (meerdere taarten op elkaar)

Maar die taart/cake mag bijvoorbeeld mocht dat mooier en makkelijker zijn ook helemaal zwart met roze lijnen/krullen worden

 

Groetjes Marie

 

 

geen probleem hoor, graag gedaan trouwens (zo blijven we in vorm :-) )

 

nog iets: die 'cake' in het midden: daar zijn nog andere plaatjes voor - moest het je interesseren, geef je maar een seintje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze heb ik op mijn computer staan: http://speedy.sh/ZwQwX/Plaatje-1.jpg

 

Maar je kan natuurlijk via google afbeeldingen ook zelf een plaatje gaan zoeken dat je aanstaat.

 

(net nog vergeten: dat zijn precies geen 'gewone' dingen die je kan maken !  - 'k krijg al goesting om erin te bijten ! :xd: )

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Marie,

 

We zijn nog aan het nakijken waarom de kleuren niet juist worden weergegeven.

Aangezien je het logo professioneel gaat gebruiken, wens ik je toch nog even een tip meegeven. 

Bij het maken van een logo voor professioneel gebruik, moet je opletten dat je geen bestaande logo's of onderdelen ervan gebruikt. Je kan dus niet zomaar een afbeelding van google of dergelijke gaan gebruiken. Het lijkt allemaal onschuldig, maar je moet rekening houden met copyright. 

 

Verder denk ik ook dat de kwaliteit van de ornamenten niet zuiver genoeg is om een mooi beeld te geven. Zeker niet als je het ook op papier, stickers of een reclamebord gaat gebruiken. Ik zou je willen voorstellen om die ornamenten ook in iets gelijkaardigs te vervangen, zodat je een mooi logo bekomt dat je ten alle tijde kan gebruiken zonder kwaliteitsverlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Arwentje,

 

Zoals ik al eerder zei ik sta overal open voor. Alleen de kleuren zoals op dat plaatje zwart met roze wil ik wel graag behouden.

Die taart is van mijn vorige bedrijf dus die in wel van mijn eigen. Maar een soort gelijke ornament vind ik ook prima.

Het is in het begin nog hobby matig dus nog geen officiele kvk inschrijving. Zodra ik meer dan een bepaald bedrag ga verdienen moet ik mij officieel gaan inschrijven bij de kvk.

 

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.