Ga naar inhoud

Windows 7 - Cyberlink installeren van DVD


ikaros

Aanbevolen berichten

Goedenamiddag Kweezie Rabbit, 

 

:D

 

Ik heb de 3  exe-files die door de Cyberlink Technical Support werden doorgezonden gedwonload en vervolgens geinstalleerd, met als resultaat ;

 

HET PROGRAMMA WERKT !

 

Er is dus kennelijk iets mis met de geleverde DVD waarop het programma voorkomt.

 

Uiteraard ben ik U meer dan dankbaar voor de herhaalde bereidwillige inzet die U geleverd hebt om het programma op mijn PC geinstalleerd te krijgen. Het was vooralsnog niet gelukt maar intussen is er door Uw aanduiding heel wat rommel van mijn PC verdwenen en heb ik bovendien heel wat bijgeleerd met het volgen van Uw richtlijnen.

 

Met vriendelijke groeten

 

Ikaros

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond Keezie Rabbit,

 

Ik kom nogmaals terug op de probleem-installatie van Cyberlink PowerDirector.

 

Bij een controle door AVG TUNE UP wordt er gemeld   " Windows meldt dat het apparaat "BAPIDRV" niet goed werkt ".

 

Wanneer ik naar het stuurprogramma van BAPIDRV ga staat er vermeld : "Dit apparaat is niet aanwezig, werkt niet goed, of niet alle stuurprogramma's ervoor zijn geïnstalleerd. (Code 24)"

 

Onder de huidige status staat vermeld " gestopt ".

Is dat misschien de reden waarom de installatie niet gelukt was en is het normaal dat de huidige status "gestopt" aanduidt ?

 

met vriendelijke groeten

 

Ikaros.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

Je hebt ook enkele programma's van twijfelachtig nut op je systeem.

AVG Web TuneUp

IObit Malware Fighter

Advanced SystemCare 7

Deze mag je rustig verwijderen want soms zorgen die voor meer problemen dan ze oplossen.

 

360 total security mag je ook verwijderen want 1 virusscanner is wel voldoende.

 

 

 

 

Goedenavond Kweezie Wabbit,

 

Ik heb al Uw richtlijnen gevolgd :

1. AVG volledig verwijderd en (betaalde) AVG 2015 geinstalleerd.

2.Java met de laatste versie geinstalleerd

3. AVG Web Tune Up en 360 total Security verwijderd.

4. Obit Malware Fighter en Advanced System Car, heb ik voorheen ook al willen verwijderen, maar die gegevens komen niet voor in het onderdeel Verwijderen van het Configuratiescherm en eveneen niet in het Revo-installer programma. Ik kan ten andere voor die programma's geen "uninstall" binnen hun gegevens terugvinden.

5. Met "Zoek.exe" is dan een deep scan gemaakt en het "Zoek-results.log" voeg ik hierbij.

 

Met vriendelijke groeten

ikaros

 

 

Goedenavond Keezie Rabbit,

 

 

 

Bij een controle door AVG TUNE UP 

 

En toch staat AVG Tune Up op je computer????  :rofl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het AVG TUNEUP programma heb ik deze namiddag terug geplaatst na de installatie van Cyberlink Powerdirector. 

 

ik wilde zien welke fouten er zouden worden aangegeven en hierdoor kwam ik dan op het aangehaalde stuurprogramma dat niet zou gewerkt hebben.

 

Dit was dan ook de reden dat ik U meende te moeten inlichten over deze besturingsfout (?) waarover ik meende dat die mogelijks iets te maken had met de installatiemoeilijkheden van Cyberlink.

 

De TUNEUP wordt terug verwijderd en dit ook in navolging aan uw vroegere raadgeving van 9 maart waarbij U zei dat er enige programma's van twijfelachtig nut op de PC voorkwamen.

 

ik ben heus niet van plan om Uw gewaardeerde raadgevingen in de wind te slaan - integendeel.

 

Met vriendelijke groeten.

 

Ikaros

post-10340-0-56433200-1426363732.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

BAPIDRV hoort blijkbaar nog bij 360 Total Security.

Aangezien dat programma verwijderd werd, is de foutmelding eigenlijk niet meer van belang of van toepassing.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

360;z
360
;a

  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\$360Section;fs
C:\360SANDBOX;fs
C:\$360Section\360Safe;fs
C:\Windows\Tasks\360Disabled;fs
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download adwcleaner.png AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).
 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Voeg dit logje toe aan je volgend bericht.
Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.