Ga naar inhoud

Avira Anti Virusscanner Free version en Avira System Speedup


Aanbevolen berichten

Kape,

 

Ik las in jullie rubriek "antivirus scanners "dat de (betalende versie) van Avira de topscore haalt van 18 op 18 , niet mis me dunkt en Deutsche Gründlichkeit gaat nog steeds hand in hand met Duitse produkten , misschien moet ik mijn overtuiging met uw wetenschap omtrent Avira System Speedup nu wat temperen.

Kan jij leven dat,wanneer ik bij een "verstandig" computergebruik , met de scanners van respectievelijk Avira viruscanner free edition , Malware-antimalwarebytes en CCleaner Register mijn PC proper en vitaal houdt?

Ik maakte vandaag promotie omtrent jullie professionele aanpak ;) bij een vrouwelijk ingenieur en die vertelde mij dat AdwareCleaner en Adblocker samen op een systeem in onmin zouden leven ? Wat is uw visie hieromtrent Kape ?

 

Buffalodiehard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las in jullie rubriek "antivirus scanners "dat de (betalende versie) van Avira de topscore haalt van 18 op 18 , niet mis me dunkt en Deutsche Gründlichkeit gaat nog steeds hand in hand met Duitse produkten , misschien moet ik mijn overtuiging met uw wetenschap omtrent Avira System Speedup nu wat temperen.

Er zijn een boel "speed up", "tune-up" en "boost" programma's en tools op de markt maar geen enkele maakt waar wat ze beloven.

Je laat ze scannen en ze geven een massa fouten weer (die er eigenlijk niet zijn) maar om de zogenaamde fouten op te ruimen, moet je het product kopen.

Dergelijke praktijken zijn verdacht en je blijft beter zo ver mogelijk weg van die "speed up", "tune-up" en "boost" programma's.

 

 

 

Kan jij leven dat,wanneer ik bij een "verstandig" computergebruik , met de scanners van respectievelijk Avira viruscanner free edition , Malware-antimalwarebytes en CCleaner Register mijn PC proper en vitaal houdt?

Bij een "verstandig" computergebruik is dit zeker voldoende.

Om ongewenste "nevenproducten" te vemijden bij een installatie, kan je Unchecky gebruiken.

 

 

 

Ik maakte vandaag promotie omtrent jullie professionele aanpak ;) bij een vrouwelijk ingenieur en die vertelde mij dat AdwareCleaner en Adblocker samen op een systeem in onmin zouden leven ?

Die twee kunnen zonder problemen naast elkaar op 1 systeem staan.

Beide programma's werken ook op een ander manier.

Adblocker is een plugin voor de browser om advertenties te blokkeren en AdwareCleaner is een programma dat actief adware en malware gaat verwijderen op je systeem en in de browsers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even een laatste kleine opruiming.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

 

Als je verder geen vragen of problemen meer hebt, kan je dit onderwerp  afsluiten.

Klik hiervoor bovenaan op modereer onderwerp en vervolgens op sluiten.

Nog veel computerplezier  :ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.