Ga naar inhoud

gebruikers account


janmuuter

Aanbevolen berichten

Goedendag

 

Ik heb een probleem met mij gebruikersaccount begin deze week had ik drie accounts zichtbaar met opstarten nu nog alleen deze van mij accounts zijn zichtbaar via zie bijlage,ook bij gebruikersaccount zijn ze zichtbaar

 

hoe kan ik dit oplossen

 

groeten jan

 

post-19153-0-12623500-1427904278_thumb.j

post-19153-0-04136500-1427904289_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je hebt je probleem geplaatst in het Windows XP forum, Ik denk niet dat het hier over Windows xp gaat.

In welke Windows versie stelt het probleem zich?

 

Bedoel je dat nu nog enkel het account genaamd Jan op het scherm verschijnt? En dat van Sandra en Monique niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi clarkie

 

ieder daad gaat hier over windows7 ja klopt jan kan ik nog zien met opstarten sandra en Monique niet

had al een paar nieuwe aangemaakt zoals je kon zien sandra2 en Monique 2.

werkt ook niet malware en adware gedaan is nu al de tweede keer dat dit gebeurt eerste keer had ik het opgelost met systeemherstel gaat nu niet meer laatste herstel punt bewaren zie bijlage

post-19153-0-49396400-1427917936_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic verplaatst naar Windows 7, zo blijft het overzichtelijk.

 

Ging het in dit topic over dezelfde computer?

 

De afbeelding die je laat zien gaat niet over het terug zetten van een herstelpunt maar systeemopruiming.

 

Misschien best eerst een controle uitvoeren of malware voor problemen zorgt.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

. aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi clarkie

 

Het ging om de zelfde computer ik heb zo een idee ik ben in het register geweest heb daar misschien verkeerde dingen verwijderd

Heb nog altijd een backup bij de hand heb nu de computers verwisseld de andere boven en een onder dus we kunnen rustig proberen heb hier de log bijgevoegd

 

groeten jan

 

log2.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben in het register geweest heb daar misschien verkeerde dingen verwijderd

 

 

 

Kan je daar meer over vermelden in je volgend bericht?

 

De experts die het RSIT- loge analyseren en je verdere instructies geven zijn verwittigd, zodra ze online komen helpen ze je verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.