Ga naar inhoud

Mailbox


Dummy

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

Ik zou nogmaals van uw diensten willen gebruikmaken.

Mijn mailbox loopt aardig vol in win 7 en zou die graag leegmaken maar die oude mails op usb stick

bewaren,

 Na lang zoeken slaag ik er niet in dit gedaan te krijgen.

Kan u mij daarbij helpen?

Groetjes  Dummy

Link naar reactie
Delen op andere sites

In welke software staan die e-mails?

 

Je kan in principe in je e-mailprogramma de e-mail openen en daar kiezen voor opslaan als... en selecteer ook bericht indeling als extensie.

Dubbelklik je dan op de e-mail die op je stick staat opent die zich met het e-mailprogramma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie,

software:Windows live mail.

 

In windows live mail heb ik verschillende groepen oude mails staan en die

zou ik in groep naar de usb stick willen verplaatsen,en niet èèn voor èèn omdat dit een groot aantal mails betreft. Is dit mogelijk?

Dank u

post-8677-0-54470000-1428157822.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

nadeel van de hele gorpe verplaatsen naar een stick is dat je de groep opnieuw aan wlm moet toevoegen om de inhoud (en dus een individuele mail) te lezen.

betere methode:

- open wlm in half venster, met geopend het postvak wat je wilt overzetten

- open verkenner in half venster ernaast, met geopend de map waarin je de mails wilt opslaan

- selecteer in wlm alle mails en sleep die naar het verkennervak.

voordeel: de mails komen nu niet met een onherkenbare nummer-naam in je backup, maar met het onderwerp als bestandsnaam met extensie eml.

wil je dus iets terugzoeken hoef je alleen in de verkenner het mailtje op te zoeken, en het zal zich openen in wlm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.