Ga naar inhoud

cursor blijft hangen


boenke

Aanbevolen berichten

Voor Leono,

Bij de laptop van mijn echtgenote doe ze deze handeling telkens als de cursor blijft hangen - FN + F7 en daarna is het weer goed.

Bij apparaatbeheer staat er bij aanwijsapparaten enkel HID-muis.Heb hiervan het stuurprogramma uitgeschakeld en daarna op de site van Acer het recente stuurprogramma van synaptics gedownload en geinstalleerd.Misschien is het toch ergens een hardwarefout?

In elk geval bedankt voor je reactie.

Voor Kape,

Jouw instructie word uitgevoerd als 'k de laptop heb kunnen bemachtigen!!!

Aan beide de vriendelijke groeten.

Boenke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Kape,

Bedankt voor je hulp daardoor is haar acertje proper.

Momenteel gaat het soms blijft nog eens hangen en doen we FN+F7 en is het opgelost.

Bij apparaatbeheer staat er enkel voor aanwijsapparaten : HID muis.'k Heb deze uitgeschakeld en de nieuwste driver bij Acer van synaptics gedownload en geinstalleerd. Als ik touchpad intik bij de zoekopdracht krijg 'k de instellingen hiervan te zien en staat alles aan met vermelding : geen muis aangesloten.Het stuurprogramma dat gedownload en geinstalleerd werd is nergens te bespeuren bij apparaatbeheer ( vind ik maar raar).

Over het algemeen moet 'k toegeven dat 'k de touchpad nogal zeer gevoelig vind.

Als mijn echtgenote zich hierover blijft ergeren gaat hij terug naar Acer en is het misschien hardwarematig.

In elk geval nogmaals bedankt voor jouw geduld.

Vriendelijke groeten.

Boenke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem, graag gedaan ;)  Je mag de gebruikte tools nog wel eerst verwijderen.

Download delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

Indien je dan geen verdere vragen of opmerkingen hebt, mag je het topic afsluiten door bovenaan te klikken op "Modereer Onderwerp" en "Sluiten".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor Kape,

Je instructie uitgevoerd , soms doet hij nog raar en soms loopt alles gezwind.Een laptop zijn hardware en software,dat is geweten,maken soms rare bokkesprongen,dus leren leven daarmee!!!

Nogmaals bedankt voor jullie geduld en voor mij is deze topic afgehandeld.

Vriendelijke groeten.

Boenke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.