Ga naar inhoud

nero burn downloaden


motordokter

Aanbevolen berichten

vroeger had ik nero burn rom gratis op mijn pc, maar door een crash was ik alles kwijt. Stond nog niet op mijn backup externe harde schijf. Als ik nu iets download, krijg ik na installatie allerhande ( brol , games ,sportbeds, etc.) maar geen nero burn, alhoewel ik steeds het kenteken van nero burn zie. Als ik de laatste versie download, wat wel lukt, kan ik echter ( gratis ) enkel 100mb branden. Iemand een oplossing?

 

Mvg.

 

Motordokter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ander gratis alternatief, waarmee je o.a. ook blu-ray kan branden, is Ashampoo Burning Studio Free.

 

Wees tijdens het installeren ZEER ALERT voor mogelijke ongewenste extra's (!): alle mogelijkheden, de downloadlocatie en de te volgen stappen tijdens de installatie kan je bekijken als je hier klikt.

 

Mocht het niet lukken zonder opgave van een e-mailadres, maak dan gebruik van een tijdelijk e-mailadres ... het bespaart je een hoop reclame. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.