Ga naar inhoud

oud bleuthtoothprobleem duikt weer op


Patjera

Aanbevolen berichten

Vorig jaar had ik een probleem met mijn bleutoothdrivers.  Die verdwenen zomaar en waren niet terug te vinden.  Ik heb dit toen uiteindelijk opgelost door een image terug te zetten.

 

Het probleem is terug.  Bij opstart laden deze drivers niet en zijn ook niet te zien in apperatenbeheer.  Gelukkig heb ik de juiste drivers wel op het internet kunnen vinden. 

 

Probleem is nu dat ik ze telkens opnieuw moet installeren/repareren als ik bleutooth wil gebruiken. Bij opstart van de computer staan de drivers er niet op.  Ik moet dan het instalatieprogramma opnieuw laten lopen.  Dat geeft dan aan drivers verwijderen of herstellen.  Ik vink dan herstellen aan en na heropstart staat de bleutooth er inderdaad terug op. Bij een volgende heropstart zijn ze weer verdwenen en moet ik dus opnieuw beginnen wil ik bleutooth kunnen gebruiken.

 

Dit vindt ik wel wat vervelend.  Iemand  enig idee waardoor dat komt en of er iets aan te doen valt ? Een image terugzetten is geen optie meer.  Van de tijd dat alles consequent werkte, heb ik geen image meer.

 

Is er iets wat de opstart van deze drivers kan blokkeren op een of andere manier ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen altijd beginnen met een malware controle.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
startupall;
filesrcm;
  • Klik op de knop "More options" en vink nu de onderstaande opties aan.
     
  • Do a Deep Scan
  • Installed Programs
  • Auto Clean
     
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

In bijlage het logje.

 

Gek genoeg staat intussen sinds vanmorgend bleutooth er al 2 x na heropstarten op...Ik test nog uit of het zo blijft.

 

Ik had gisteren regidit laten lopen( zoals gevraagd) en ook wat programma's verwijderd waaronder soluto en enkele backupprogramma's (had er wat te veel), maar zie daar geen verklaring voor bleutooth in.

 

Kan regidit het probleem opgelost hebben...of is dat enkel een zoekresultaat ?

 

Bekijk  in elk geval het logje van zoek exe.  Een goede opkuis kan nooit kwaad.

 

Ik ga nog enkele malen opnieuw opstarten en meld straks of bleutooth er op blijft staan.

zoek-results.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is alvast goed nieuws.

 

Er is ook minder goed nieuws.

Je gebruikt nog steeds een oude versie van AVG.

Je kan de nieuwste versie .

De download start automatisch.

 

 

 

Download adwcleaner.png AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).
 

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie)of Verwijderen (Nederlandse versie).
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Voeg dit logje toe aan je volgend bericht.
Anders is het hier terug te vinden C:\\AdwCleaner\\AdwCleaner[s0].txt.

 

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bijlage het logje...ik zag na het zoeken wel geen geinfecteerde bestanden.

 

Nog een vraagje : een verouderde versie van Avg.  Het is een betaalde licentie die loopt tot ergens in 2016.  Hoe kan die dan verouderd zijn ? ....en als ik die versie waar je naar verwijst er over zet...heb ik dan terug een gratis versie ?

AdwCleanerS9.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook AVG upgraden met een bestaande licentie.

 

AdwCleaner heeft inderdaad niets meer gevonden.

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

 

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

alles gedaan.

 

Heb alleen een probleem met het upgraden van AVG.  Ik krijg telkens de melding

 

Er heeft een fout plaats gevonden

Probeer het opnieuw.

 

Heb nogthans licentienummer correct ingevoerd....wat nu. ik krijg ook niet echt toegang tot avg technische ondersteuning.  De knop om mijn vraag met email te beantwoorden kon niet ingedrukt worden.  De knop om te schatten wel, maar er opende zich geen chatvenster , ondanks dat ik popups toelaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.