Ga naar inhoud

JPG naar PDF


Dummy

Aanbevolen berichten

Beste forumleden,

 

Bij mijn belastingbrief on line moet ik een document bijvoegen dit moet in PDF formaat zijn.

Mijn scanner(HP scanjet G3110) ondersteunt dit formaat niet.

Kan u  software aanraden om JPEG naar PDF te converteren omdat ik door het bos de bomen niet meer zie

wat betreft de betrouwbaarheid.

 

Alvast bedankt

Dummy   :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, Dummy,

 

is dit geen oplossing:

 

Word openen > je jpg in een blanco pagina invoeren en dan kiezen voor Exporteren (naar pdf) ?

 

Je hebt dan natuurlijk wel een pdf op basis van een plaatje en de 'tekst' die in die pdf staat, staat dan als 'plaatje' in je pdf en is niet kopieerbaar. 'k Weet niet of dit laatste een vereiste is voor de belastingen ?

(ze kunnen dus vb alle bedragen wel degelijk ZIEN maar ze kunnen de getallen ervan niet gaan kopiëren. Als zij ze willen overnemen zijn ze verplicht van die zelf te gaan intypen in hun documenten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Dummy,
 
 
Als aanvulling op de reactie van Passer, is het ook mogelijk om online een .jpg naar .pdf te converteren, zoals bijvoorbeeld bij Zamzar.
 
Volg Step 1 t/m 4.

555885fda2b19-Schermafbeelding_2015-05-1

U ontvangt vervolgens een e-mailbericht en klik op de aangegeven link in het bericht.
 
Klik vervolgens op Download Now.
 
555884d53c168-Schermafbeelding_2015-05-1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.