Ga naar inhoud

internet browsers werken niet meer en programma's weigeren


Aanbevolen berichten

Download Windows Repair all in One
Even naar onder scrollen en klikken op wrepairaio1.jpg - Direct Download 
Dubbelklik na het downloaden op het bestand tweaking.com_windows_repair_aio_setup.exe om de installatie te starten 
Gebruikers van Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik -> uitvoeren als Administrator. 
Na de installatie kan je aangeven om het programma te starten. 

Als het venster van Windows repair geopend is ga je naar step5: Backup
Daar klik je bij System Restore op Create
Bij Registery Backup klik je vervolgens op Backup.

wrepairaio2.png

Bij het klikken op Backup zie je de vooruitgang. 

wrepairaio3.jpg

Erna klik je op Next
In het venster dat je dan ziet klik je open repairs

wrepairaio4.png

Zet de vinkjes zoals in de afbeelding. 
 
wrepairaio5.jpg
Zet ook een vinkje aan de rechterkant bij Restart/Shutdown system when finished en selecteer vervolgens Restart System. 
Schakel je antivirusprogramma uit (zie Antivirus (tijdelijk) uitschakelen) en klik op Start Repairs. 

wrepairaio6.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Dag Kape,

 

ook hier krijg ik een error bij het installeren of het openen van de portable version:

 

"these files can't be opened, Internet security settings prevented one or more files from being opened"

ofwel bij het openen van de portable versie

"invalid picture"

 

ook in veilige modus vant zelfde...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het installeren van MBAM krijg ik inderdaad ook een error 

 

"Runtime Error (at87:252): External exception E06D7363"

 

het runnen van ccleaner (stond al geinstalleerd) lukt wel, het runnen van hijackthis of mbam (stond eigenlijk ook al geinstalleerd) dan weer niet (weer een rare, voor mij nietszeggende error)

 

dit maakt het het er natuurlijk niet makkelijker op...

 

bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kape, 

 

zeker niet alle .exe bestanden (bv Word werkt nog, net als filezilla, mozilla thunderbird en google chrome hoewel deze laatste geen internet connectie meer kan maken) maar toch velen en iets installeren lijkt niet mogelijk (net als het navigeren in control panel naar sommige delen).

 

Ik werk hier standaard niet op, mijn vriendin wel, vandaar dat ik het initieel misschien wat beperkt omschreef. De dag ervoor werkte hij nog prima (zonder malware of wat dan ook) en heb hem ondertussen ook een tijdje aan het werknetwerk gelegd (officieel krijgt hij zijn licensies hiervan, moet zowiezo dus om de x-maanden) en hier kon hij zelfs nog 1 windowsupdate doorvoeren. Maar de plots ontstane problemen gingen er wel niet mee weg. 

 

Aangezien ik niet echt naar de systeemherstelpunten kan via control panel, zou ik dit via een foute reboot kunnen proberen (een paar dagen geleden stond daar naast de gekende safe modi ook de opties om te herstarten in een laatst werkend systeemherstelpunt)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kape, 

 

dankzij het runnen van Adwcleaner (denk ik, ofwel windows updates) heb ik zoek.exe toch running gekregen. Logje in de bijlage. 

 

Windows repair heb ik kunnen installeren, bij het openen van het programma krijg ik nog altijd een invalid picture error. 

 

Hopelijk kan je er iets verder mee

 

ps: er zijn een aantal .net updates die altijd failen. 

 

 

zoek-results.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
CHRdefaults;

FFdefaults;

resethosts;

resetIEproxy;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.