Ga naar inhoud

blue screen pc


rafke-pc

Aanbevolen berichten

hallo ,

Ik heb al paar dagen probleem met mijn pc als ik op mijn pc bent en ik kijk en viedeo of zo dan krijg ik soms dat mijn beeld zwart word en paar seconder erna terug beeld en dan krijg ik en fout melding van mijn video kaart en mijn videokaart in geupdate en als met de laaste versie 

 

hier is de fout melding 

 

Product
Windows
 
Probleem
Videohardwarefout
 
Datum
21/06/2015 8:31
 
Status
Niet gerapporteerd
 
Beschrijving
Een probleem met de videohardware heeft ervoor gezorgd dat Windows niet meer goed werkt.
 
Probleem met handtekening
Naam van probleemgebeurtenis: LiveKernelEvent
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.2
Landinstelling-id: 2067
 
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem
WD-20150603-1816.dmp
sysdata.xml
Version.txt
 
Extra informatie over het probleem
BCCode: 117
BCP1: 85B27008
BCP2: 8F914E1E
BCP3: 00000000
BCP4: 00000000
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1
 
alavst bedankt 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk eens of de volgende info van Microsoft je op de goede weg helpt -> https://support.microsoft.com/nl-nl/kb/2665946

ik heb als gedaan maar zo juist weer video op youtube aan zien en plots zwart beeld en erna terug op windows en dan krijg ik en fout meding in onderste bals rechs met een geel driehoek beelscheerm reagert niet Nvlddmkm reagert niet meer .

maar over paar week geleden heb ik toe en bluescreen gehaat ook .maar mijn drivers zijn juist de laaste versie een als 

maar ik merk ook als mijn pc opstart dan krijg ik de tekst van vista welkom en dan laad dat voor op windows te gaan maar dan na die scherm welkom krijg ik een minute of zo zwart scherm en dan past naar mijn bureaublad.

welke probleem heb ik kan mij iemand helpen 

alvast bedankt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Test je harde schijf eens met HD Tune:

Download HD Tune en sla het bestand op.

Installeer HD Tune en start deze na de installatie op.

HDTune-error-scan.png

Vervolgens ga je naar het tabblad Error Scan, selecteer de harde schijf die je wil controleren en druk op Start (je dient GEEN vinkje te plaatsen bij Quick scan).

De controle kan een hele tijd in beslag nemen afhankelijk van de grootte van de te controleren harde schijf.

Wat is het resultaat van deze test?

Maak er met het knipprogramma een afbeelding van, die kan je dan in je volgend bericht hier in je topic plaatsen .

 

 

Aansluitend doe eens een geheugentest met Memtest86+.

Alle informatie hierover vind je in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.