Ga naar inhoud

blue screen pc


rafke-pc

Aanbevolen berichten

De temperaturen zijn heel normaal dus daar zullen we het zeker niet moeten gaan zoeken.

 

Download Video memory test en pak het bestand uit. Klik in de map met uitgepakte bestanden op vmt.exe en voer dit bestand uit.

 

post-10125-0-82760500-1436009415_thumb.p

 

In het bovenstaand venster klik je op Start, je kan een melding krijgen dat om meer geheugen te testen je resolutie verlaagd word.

Klik dan ook op Ja om dit te bevestigen waarna de test start.

Deze test kan lang duren maar wacht geduldig tot de test klaar is.

 

Wat is het resultaat van deze test?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt reeds een scan uitgevoerd met HDTune op je systeemschijf een Western Digital HD.

In het Speccy logje zie ik nog een Maxstor schijf staan, test deze eens op dezelfde manier als je eerder al gedaan hebt bij de Western Digital schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nu nog iet anders ik heb en screen print gedaan ik heb toen die insteling van mijn pc toen o minute gezet en elke keer dat ik mijn pc start dat staat die insteling terug op 20 minuten.en bij mijn muis ook ik zet de rapper en als ik mijn pc start dan is mijn muis terug langzamer en dan moet dat terug instellen en ook voor het scherm.

kan dat toch van die knoopcellen die leeg is ?? 

post-9056-0-87580300-1436023502_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Maxstor harde schijf heeft alvast een slechte sector, en als ik Speccy mag geloven ziet dat er niet te best uit.

Als je HDTune opstart, ga dan naar het tabblad Health en maak daar eens een screenshot van.

 

Over die instelling van je beeldscherm, heeft dat in het verleden wel probleemloos gewerkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Maxstor harde schijf heeft alvast een slechte sector, en als ik Speccy mag geloven ziet dat er niet te best uit.

Als je HDTune opstart, ga dan naar het tabblad Health en maak daar eens een screenshot van.

 

Over die instelling van je beeldscherm, heeft dat in het verleden wel probleemloos gewerkt?

je zecht niet te best uit wat is het probleem dan ??? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals je zelf kunt zien heb je in de afbeelding die je gemaakt hebt van het tabblad Health 2 gekleurde waarde, misschien als je scrolt zijn er nog meer.

 

(05) Reallocated sector count

 

Een reallocated sector is een sector op je harde schijf die als slecht zijnde is gemarkeerd, en de data die in die sector aanwezig was is verplaatst naar een sector op een plaats op je harde schijf die daar voor gereserveerd is.

Bij je Maxstor schijf zijn dat al 180 sectoren die verplaatst zijn.

 

(0A) Spin retry count

Dit lijkt me alsnog geen probleem te geven alhoewel HDTune dit wel meld.

 

Dan staan er nog de volgende.

 

(C5) Current pending sector

Dat zijn nog slechte sectoren die in de wacht staan om verplaatst te worden.

448 Is heel erg veel.

 

(C6) Uncorrectable Sector Count

Het totale aantal niet-corrigeerbare fouten bij het lezen of schrijven van een sector op de HD.

Ook deze waarde staat op 448

 

Dus deze harde schijf zou voor heel wat problemen kunnen zorgen.

Zet je pc eens uit, haal de stekker uit het stopcontact en druk meermaals op je startknop om je systeem volledig stroomloos te maken.

Open je pc kast en haal dan de stroomstekker eens van deze Maxstor schijf zodat ze niet meer opstart.

 

Voor je beeldscherm probleem.

 

Heb je deze instelling al eens proberen te wijzigen via de geavanceerde energie-instellingen?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.