Ga naar inhoud

blue screen pc


rafke-pc

Aanbevolen berichten

 

@

rafke-pc probeer nou eens het baterij van je pc [moederbord dus] er uit te halen en over 15 minuten er weer in doen dat helpte bij mij wel vroeger

 

kan dat het probleem een batterij van de moederboard leeg of wa ????

 

ja hier kan je dat zien je haalt hem er uit en je wacht 15 min en doe je hem der in 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

@

rafke-pc probeer nou eens het baterij van je pc [moederbord dus] er uit te halen en over 15 minuten er weer in doen dat helpte bij mij wel vroeger

 

kan dat het probleem een batterij van de moederboard leeg of wa ????

 

ja hier kan je dat zien je haalt hem er uit en je wacht 15 min en doe je hem der in 

 

 

 

en hoe kan dat dat die batterij van mojn moederbord defect is en dat ik die probleem heb om mijn pc ???

een nieuwe batterij zetten dan nie ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee 

 

maar ik begrijp niet dat en knoopcellen op de moederboard kan zijn dat de hoorzaak is en en scherm ook niet , maar ik heb wel als ik mijn pc opstart als draait en dan krijg ik de laad scherm van windows vista met teks welkom en daan als mijn pc op de gewoon scherm moet gaan dan heb ik zwart beeld ik denkt zo 1 minuten of zo nooit gehaat 

Link naar reactie
Delen op andere sites

geen errors ja, ikheb gisteren mijn pc stof vrij gemaakt en mijn video kaarten maar het probleem is als ik mijn pc opstat na de scherm van welkom dan gaat mijn pc ni direct naar de bureaux scherm die blijft  toch dikke minuten zwart en dan krijg ik mijn beeld 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.