Ga naar inhoud

Trage, raar werkende PC + Adobe Flash Player


Willem1974

Aanbevolen berichten

@Dasle

Als ik op F12 duw kom ik idd in het bootmenu. Zelfde als op de foto's hierboven. Zoals je ziet staat de USB op de eerste plaats in Boot option 1. Automatisch komt dan windows bij boot option 2 op de eerste plaats. En als er dan een herstart volgt, wil hij niet eerst passeren via de usb stick. Kan die DISABLED er iets mee te maken hebben, dat kan je wel nog veranderen naar ENABLED. Al wil ik dit nu ook niet proberen als ik niet zeker ben, Zie dat hij niet meer wil opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is niet mogelijk, enkel keuze tss enabled en disabled. Het geen wel mogelijk is, maar dat heb ik nog niet geprobeerd en ben daar ook niet zeker van, boot option 1 zet ik op USB en boot option 2 op disabled, mss dat hij dan eerst de usb stick leest en niet direct naar windows gaat omdat hij zogezegd uitgeschakeld staat. Het is natuurlijk maar een idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even op vorig bericht antwoorden, blijkbaar kan ik Disabled toch niet veranderen in Enabled, ik moet me ergens verward hebben met iets anders in de Bios. Ik heb vandaag een cd met de Memtest van iemand gekregen en hij heeft getoond hoe ik kon opstarten vanop de cd. Blijkbaar is Gigabyte nog teveel beveiligd om op te starten vanop USB. Ik heb nu deze test gedaan. Hij heeft zo'n 5u gedraaid hierop en heeft dan gemeld dat de test gedaan was, geen meldingen te zien gekregen van Errors.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Errors bij Memtest86+ worden altijd in het rood weergegeven, maar dat is alvast goed nieuws dat dit idd niet het geval is.

 

Ervaar je dezelfde problemen als je opstart in Veilige Modus, druk tijdens het opstarten herhaaldelijk op de F8 toets en in het keuze menu kies je voor Veilige Modus.

Wat geeft dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.