Ga naar inhoud

Windows 7 opnieuw installeren op notebook Dell Inspiron Mini 10


RKN

Aanbevolen berichten

Graag wil ik Windows 7 opnieuw installeren op mijn Notebook Dell Inspiron Mini 10.  Probleem is echter dat mijn Notebook over geen DVD beschikt en ik de DVD op een stick moet zetten.  Kan iemand mij uitleggen hoe ik daarbij tewerk ga van Windows 7 op DVD zetten (ik beschik over Windows 7 DVD) tot de installatie ervan op Notebook?  Alvast bedankt bij voorbaat!

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht te weten dat standaard op een Dell Inspiron Mini 10 Windows XP staat.

Nu is XP geen systeem meer voor deze tijd maar een terugkeer naar fabrieksinstelling zou dan wel vrij simpel geweest zijn. Ten minste indien de recovery partitie('s) nog aanwezig is(zijn).

Mini 10 with XP: Reboot, press and hold Ctrl, The Dell logo screen will appear and freeze after progress line finishes, continue to hold Ctrl then press F11. It will go into Symantec recovery.

 

Je zegt echter dat je "Windows 7 opnieuw wil installeren". Er staat dus geen XP meer op maar Windows 7. Die is er ooit ter vervanging van XP op gezet geweest. Degene die er Windows 7 heeft op gezet heeft dat via een usb stick moeten doen. Misschien helpt dit u om aan die usb-stick te geraken.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op een Dell Inspiron Mini 10 staat standaard Windows 7 en de Recovery Partitie is niet meer aanwezig daar de HD werd vervangen.  De Service Tag van het toestel betreft: DLC4SM1. Thans zie ik een probleem met Ethernet-controller, Netwerkcontroller, Onbekend apparaat en Videocontroller.  Dit zijn de apparaten waarvoor ik de juiste driver zoek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.