Ga naar inhoud

Windows 7 -> Windows 10 -> Windows 7 -> Windows 10 ???


kane

Aanbevolen berichten

Ik heb jouw vraag afgesplitst en ondergebracht in een nieuw topic ... zo blijft alles overzichtelijk en wordt het topic van kurtt geen kakofonie. ;)

 

Zie ook de forumregels:

 

Wanneer je een bericht post in het topic van een ander lid is het de bedoeling dat je bericht bijdraagt tot het oplossen van het probleem en/of het beantwoorden van de vraag. Heb je zelf een vraag of worstel je met een gelijkaardig probleem dan open je een nieuw topic, zo blijft het forum overzichtelijk en voorkom je verwarring.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal zeker ben ik er niet van, maar ik vermoed van wel - natuurlijk: als het voor eind juli volgend jaar is (dus binnen het 'jaar dat je ervoor tijd krijgt')

 

Maar, speel gewoon helemaal zeker en maak een kloon van je 10 - dan kan je absoluut zeker terug :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.easeus.com/backup-software/personal.html heeft een freewareversie (gebruik ik ook en 'k heb ze gisteren nog nodig gehad :) )

 

BElangrijk: altijd, dadelijk na het installen van zo'n programma, een bootdisk laten maken door het programma zelf. Als je ooit moet recoveren is het te laat om het nog te doen... (of je moet een ander systeem gaan opzoeken en het daarmee doen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.