Ga naar inhoud

windows 10 beeldscherm veranderd automatisch groter


wies57

Aanbevolen berichten

Als het echt zomaar gebeurt, dan is dat inderdaad raar.

Misschien wilde je enkel het 'is gelijk' (=) teken typen, maar lag de punt van een boek op de Ctrl toets. Dan zullen de letters groter worden. En omdat het = teken niet in beeld verscheen, heb je er misschien nog een keer op gedrukt. Dat worden de letters nog groter.

Of je wilde het plusteken (+) typen, maar in plaats van Shift en + drukte je per abuis Ctrl en + in.

Zoiets kan gebeuren.

 

Ctrl en + maakt de letters groter

Ctrl en - maakt de letters kleiner

Ctrl en 0 geeft de letters direct weer hun normale grootte.

 

Er zijn nog veel gekkere dingen mogelijk die schijnbaar zomaar gebeuren. Op mijn werk zei een collega tegen me: "Moet je nu eens kijken op mijn scherm!" De inhoud van zijn scherm was gekanteld, 90° naar rechts. Dan moet je je hoofd ook draaien om alles nog te kunnen lezen.

Ik zag dat er een boek op de linker onderkant van zijn toetsenbord rustte. Daardoor werden sommige toetsen ingedrukt.

Ik haalde het boek weg, drukte op Ctrl + Alt + pijltoets omhoog en... het beeld stond weer goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.