Ga naar inhoud

Laptop start moeizaam.


Aanbevolen berichten

Het feit blijft dat de "Health Status" op "Caution" blijft staan.

Reden: "Reallocated Sectors Count".

Dit betekent dat er beschadigde sectoren op je HDD zijn. Deze sectoren zijn bij je schijfcontrole uitgeschakeld en vervangen door andere sectoren.

Maar dit is slechts een lapmiddeltje. Je kan met wat geluk nog wel wat verder werken, maar vroeg of laat zal je HDD het helemaal begeven.

Zolang je nog garantie hebt op je toestel, zou ik niet twijfelen en daar gebruik van maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-17747-0-38460600-1442307158_thumb.j

post-17747-0-84616000-1442307188_thumb.j

post-17747-0-45311700-1442307232_thumb.j

post-17747-0-91722400-1442307278_thumb.j

 

 

Zoals je nu ziet zijn dit nu weer anderen waarden, behalve die van CrystalDisk die geeft nog steeds een waarschuwing.

 

Kan ik met deze gegevens mee naar de winkel en zeggen dat de harde schijf aan het begeven is ?

 

Graag je menig hierover, wat denk je !.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké Jion, ik ga met mijn zoon naar de winkel er mee, zodra ik iets meer weet zal ik het je laten weten, kan best lang duren, i.v.m zeer drukke werkzaamheden zoon-lief, zelf kan ik wegens ziekte voorlopig geen auto rijden, aangezien we nog een volledige jaar garantie hebben is er geen onmiddellijk haast, bedankt voor je steun en nogmals ik laat het je weten hoe dit afloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.