Ga naar inhoud

Foto's van Iphone 5S naar Windows computer overzetten(Voor Clarkie)


bkk

Aanbevolen berichten

Dag iEscape,

 

You are the best!!! Enorm bedankt.Werkt prachtig.Nu kan ik eindelijk de nieuwe foto's(of welke ik wil) selecteren en kopieren naar de reeds bestaande doelmap(foto's IPhone) op mijn PC.

 

Ik heb wel 2 folders met "camera" op de app.Camera en Camera 1.De ene helft van mijn foto's zit in de ene folder(camera) en de andere helft in "camera1". Ik zie dat je er bij enkel "camera" staat.Misschien heb ik de verkeerde versie gedownload.Ik heb de laatste versie genomen(.exe)NEW.

 

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ bkk,
 

You are the best!!! Enorm bedankt.Werkt prachtig.Nu kan ik eindelijk de nieuwe foto's(of welke ik wil) selecteren en kopieren naar de reeds bestaande doelmap(foto's IPhone) op mijn PC.

Dank voor de feedback :top:   , het is nuttig voor andere lezers, vooral voor Apple iDevice gebruikers met een Windows computer die hier langs komen fietsen  :xd:

Nu kunnen we ook al die links gewoon vergeten.
Ik ben ook content dat het probleem nu echt opgelost is, in de zin van dat u vanaf nu op een eenvoudige manier foto’s kunt overzetten van de iPhone naar de pc en rechtstreeks naar de juiste locatie (doelmap).
En graag gedaan, we helpen u graag. Met een hobby anderen kunnen helpen is very nice  :adore: 

 

Ik heb wel 2 folders met "camera" op de app.Camera en Camera 1.De ene helft van mijn foto's zit in de ene folder(camera) en de andere helft in "camera1".

Dat is niet fair dat u 2 folders krijgt . . . . . . . . , grapje . . . . . .   :lol: 
Ik heb (nog) géén verklaring daarvoor, ik kwam die app gisteren per toeval tegen (toeval bestaat dus wel in dit geval).
Hier getest met een Windows 7, ik weet niet met welk besturingssyteem u werkt .
Heb even mee gespeeld hoe het werkt om foto’s van een iDevice over te zetten naar een Windows computer.  

Om foto's over te zetten naar een Apple Mac computer heeft de Mac gebruikers iFunbox niet nodig, daar Fotolader app meegeleverd wordt door Apple bij elke Mac computer.

iFunbox heeft nog meer mogelijkheden en dat heb ik niet getest.

Wat wel opvalt is dat de foto’s welke toen overgezet is via iTunes naar de iPhone middels iPhoto app (de vorige versie van Foto’s app) niet te zien is in iFunbox. Terwijl de foto’s nog op de iPhone staan.
iFunbox zit dus alléén de foto's die gemaakt zijn met de iPhone.
Dat wil zeggen voor een echte backup heeft men toch iTunes voor nodig.

Kunt u een screenshot maken van dat scherm waar die 2 folders met ‘camera’ staat?
Ik bedoel het scherm net als de derde screenshot in mijn vorig bericht?
(wellicht overbodig) Hoe een screenshot maken en plaatsen op een forum, zie deze link.

 

Ik zie dat je er bij enkel "camera" staat.Misschien heb ik de verkeerde versie gedownload.Ik heb de laatste versie genomen(.exe)NEW.

Neen . . . . , u heeft niet de verkeerde versie gedownload, ook ik heb de laatste versie gedownload.

55f54d2770d18-ScreenShot192.jpg

Hoogstwaarschijnlijk komt dat verschil door u heeft een iPhone 5S en ik een iPhone 4S  :wacko2: 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bkk,

Dank voor de screenshot  :top:

Zijn de foto’s in Camera-map de ooit bewerkte foto’s en/of ooit verzonden naar iemand ?
En de foto’s in Camera 2-map originele foto’s OF anders om ?

Wellicht ook mogelijk dat iFunbox een maximum aantal foto’s in een Camera-map kunt opslaan c.q. weergeven, en bij meer wordt automatisch een tweede Camera-map aangemaakt  :hmmmm: 

Ik heb 89 foto’s op mijn iPhone, gemixt van echte foto's en screenshots.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zijn in beide camera mappen orignele foto's,sommige verstuurd naar iemand,sommige screenshots.

 

Ik denk dat het is zoals je zegt over een maximum aantal foto"s in een camera map.Het zijn er meer dan 1000 van mij.

 

In ieder geval nog eens bedankt!Prachtige gratis oplossing.

 

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bkk,

 

Het zijn in beide camera mappen orignele foto's,sommige verstuurd naar iemand,sommige screenshots.

 

Ik denk dat het is zoals je zegt over een maximum aantal foto"s in een camera map.Het zijn er meer dan 1000 van mij.

Dat zal het zijn ja, aantal foto's in een map.

Maak zeker regelmatig een back-up van de pc en/of foto's e.a. belangrijke zaken extra opslaan op een extern harde schijf (indien mogelijk).

 

In ieder geval nog eens bedankt!Prachtige gratis oplossing.

Inderdaad een uitstekend gratis oplossing in NL-taal , dank voor de feedback   :top: en graag gedaan  :adore:

Als u binnen dit topic geen verdere vragen of problemen meer heeft, mag u dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop Modereer onderwerpSluiten ☛  ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hello iEscape,

 

Ik heb een probleem met onze IFunbox.Daarnet sloot in mijn IPhone aan op mijn pc en opende mijn IFunbox om een paar foto's over te zetten.Ik kreeg een melding dat er geen apparaat aangesloten was terwijl dit zeker wel aangesloten was.Dus ik dacht om eens IFunbox te verwijderen en opnieuw te downloaden.Maar dit lukt blijkbaar niet meer.Tijdens één van de laatste stappen tijdens het downloaden krijg ik de melding die je terug kan vinden in de bijlage hier.Heel jammer dat het niet meer lukt.Hopelijk weet je een oplossing.

 

BKK

 

post-27595-0-88261900-1443026803.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ bkk,
 

Ik heb een probleem met onze IFunbox.Daarnet sloot in mijn IPhone aan op mijn pc en opende mijn IFunbox om een paar foto's over te zetten.Ik kreeg een melding dat er geen apparaat aangesloten was terwijl dit zeker wel aangesloten was.Dus ik dacht om eens IFunbox te verwijderen en opnieuw te downloaden.Maar dit lukt blijkbaar niet meer.Tijdens één van de laatste stappen tijdens het downloaden krijg ik de melding die je terug kan vinden in de bijlage hier.Heel jammer dat het niet meer lukt.Hopelijk weet je een oplossing.

Vreemd . . .
Ik heb géén problemen met iFunbox.

Speciaal voor u heb ik mijn laptop W7 aangezet.
Meteen krijg ik een melding dat er een nieuwe update is voor iTunes, namelijk de versie 12.3.

Nadat de update van iTunes voltooid is (iTunes dus niet afgesloten) heb ik iFunbox opgestart, géén problemen ondervonden.


Alle alternatief progjes voor iDevices van Apple (dus ook iFunbox) gebruiken de onderliggende functies van iTunes, zoals usbmuxd.
Met andere woorden, start iTunes altijd op, vervolgens sluit de iDevice aan de computer en start iFunbox op.

:hmmmm:  Ik weet niet wat allemaal gebeurt op uw computer  :wacko2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.