Ga naar inhoud

update naar windows 10 lukt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Ja, vooreerst nog eens hartelijk dank voor de aangeboden deskundige hulp, ik heb zaterdag jongstleden tweede laptop gekocht en die upgrade naar windows 10 is vlekkeloos verlopen, ga nu persoonlijke gegevens overzetten naar die nieuwe laptop en deze dan upgraden naar windows 10, wel met schone installatie, zoals gezegd raadde computerwinkel wel aan om nog af te wachten omdat er tal van gebruikers binnenkomen met die update naar windows 10 met problemen, vandaag nog interessant (en herkenbaar?) artikel gelezen op website automatiseringids.nl over opgedrongen update windows 10 en de gevolgen hiervan......er gebeuren dan ook geen beveiligingsupdates meer.......wat ik zelf wel niet snap is dat het windows icoontje rechts onderaan taakbalk nog altijd aangeeft dat update gereserveerd is en ze bericht zullen laten wanneer hij uitgevoerd kan worden :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok, dank u wel, overstap zal iets zijn voor de volgende maand denk ik, twijfel alleen of dat ik het zelf ga doen of via computerwinkel, nu, met juliie hulp zal het waarschijnlijk ook wel lukken, je hoort er nog van :D, raad van sleutel windows 10 zoeken is ook gelukt en opgeslagen, nu ook nog een herstelschijfje maken,  groetjes aan iedereen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.