Ga naar inhoud

Game pc - 1400 euro


Beatsz

Aanbevolen berichten

Hallo , ik ben van plan mijn eigen pc te bouwen .

Het is natuurlijk voor game doeleinden.

Dus mijn vraag is voor de kenners , wat denken jullie dat de beste combi zou zijn ?

 

 

mijn lokale pc verkoper , die ze ook samensteld .

Bood dit aan:

 

- Antec Gx500

- Antec 650w

- intel i7-4790 ( zou denk ik eerder voor de i7490k gaan )

- Asus nvidea Geforce GTX 750 Ti 4GB ( deze lijkt mij niet zo heel goed )

- Asus Z97-PRO GAMER

-16GB kingston

- 2TB WD ( Liever een SSD )

-Dvdrw ( niet echt behoefte aan )

-Windows 8.1 of 10

 

Dit zou me 1399 kosten , volgens mij kan ik een betere pc zelf bouwen voor deze prijs !

Hoor het graag van jullie !

aangepast door Beatsz
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - Gaming

Wat is mijn budget? - 1400-1500 windows inbegrepen

Een merkcomputer of een samenstelling? - Samenstelling

Ga ik overklokken? - Niet voor dadelijk , maar zit er zeker in

Ga ik later upgraden? Ja ik wil mijn pc upgraden

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? Nee

Ga ik zelf assembleren? Ja ik ga dit zelf doen

Heb ik een besturingssysteem nodig? Windows 10

Ga ik zelf installeren? -Ja dit kan ik

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? niet meteen , wel aan een ssd eventueel , i7 , ...

Heb ik nog randapparatuur nodig?nee

Heb ik specifieke wensen? nee

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Belgie , natuurlijk hoe voordeliger hoe beter .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb voor je deze samenstelling gemaakt.

 

Als basis nemen we de snelste Core i7 Skylake processor op de markt, gebundeld met een dikke koeler en 16 GB aan snel DDR4 RAM-geheugen. Alles wordt geplaatst op een extreem goed uitgerust MSI moederbordje met USB 3.1 en M.2 aansluitingen. 

 

Als bootschijf nemen we een 250GB SSD van Samsung samen met een 2TB harde schijf voor opslag. Verder verzorgt de GTX970 het grafische gedeelte, wat toch al een enorm, enorm verschil is vergeleken met de 750 Ti. Alles wordt gevoed door een mooie Corsair RM750 voeding en gestoken in de Bitfenix Shinobi behuizing. 

 

Bekijk ook even de link in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie i.c.m. Azerty.nl. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow oke , zag dat ze ook zelf de pc kunnen inelkaar zetten . zag ook dat er onderdelen pas 3dagen later konden geleverd worden. dus als ik de pc inelkaar laat zetten door hun ( 60euro ) . kan er zeker niks misgaan . maar deze kortingscode , werkt deze ook voor mensen uit belgie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.