Ga naar inhoud

Wie kan mij helpen mijn website logo maken?


Aanbevolen berichten

O geen haast hoor.

Het staat al zeker 3 maanden verkeerd op mijn website en facebook  :hmmmm:

Dus die paar extra dagen maken nou ook dan niet meer uit.

 

Ik vind de eerste toch mooier.

Alleen ik weet niet of deze in dezelfde kwaliteit blijft zoals nou hier al geplaatst is?

Want het logo is een stuk valer en niet mooi mooi zwart.

 

Zodra ik het oude logo weer in dat online programma opende dan werd de kwaliteit ook een heel stuk minder.

 

Welke lettertype heb je nou eigenlijk gebruikt?

 

Fijne avond alvast. En zodra je tijd heb zie ik het wel verschijnen  :top:

 

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Alleen ik weet niet of deze in dezelfde kwaliteit blijft zoals nou hier al geplaatst is?"

Daarom vroeg ik ook naar een groter formaat - moest je die 1000 x 300 nog hebben, dan was je plaatje veel scherper.

 

En een plaatje op het net zetten en het daar dan van gaan afhalen >>> leidt altijd tot kwaliteitsverlies...

 

Dit lettertype is Harlow solid  (ik vermoed een Corel-font)

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

 

Sorry ik heb een aantal dagen goed ziek op bed gelegen

Ben nog niet helemaal beter maar goed genoeg om weer achter de pc te kruipen.

Ik was vanmiddag al bezig een bericht terug te sturen tot dat mijn internet eruit lag.

Ik heb geprobeerd een nieuwe te maken in hoge kwaliteit. Alleen zodra ik het met dat programma naar de juiste maat 1000x300

dan wordt het erg onscherp. Misschien heb jij een programma waarmee dat mogelijk is.

Ik weet niet of dit bestand beter voor je is dan de vorige?

Als het goed is en je haalt er een stuk aan de onderkant weg (dus alles onder die gouden balk) en aan de rechterkant (zie een halve krul in de gouden balk) dan moet die als het goed is uitkomen op 1000x300 alleen als ik hem aanpas dat wordt het erg wazig allemaal

 

Groetjes Marie

 

 

 


aangepast door mar1979
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marie,

 

ziek geweest? er zijn leukere dingen - 'k hoop dat je er genoeg van af bent (maar dat zal dus wel, gezien je terug aan het posten bent :) )

 

Terzake:

 

Dit plaatje kan ik binnenhalen, alleen is het nog maar 423,333 x 141,111 - dus nog een heel eind af van die vroegere afmetingen. Het heeft ook maar 72 dpi (als dat je iets zegt) - en dat is ook weinig.

Goed is wel dat je het opslaat als png - dat is beter dan jpg.

En ja: als je een klein plaatje gaat vergroten, krijg je een waziger plaatje

 

Ik vermoed dat je vroeger dat plaatje nooit ergens opgeslagen hebt als 100 x 300 - want dat was wel handig geweest natuurlijk. Nu, tot daar, gedane zaken maken geen keer.

 

Nu merk ik juist dat jij de àchtergrond (met die sterren) nog wel in het groot hebt: die is hier  1 mB groot.

Kan je die eens in je volgend bericht plaatsen? Dan beginnen we gewoon van nul en (gezien je ook nog die andere plaatjes van de taarten en zo hebt) dan plaats ik er gewoon die andere plaatjes bij.

Ik denk dat we dan opnieuw een voldoende scherp (groot dus) plaatje kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

 

De achtergrond komt officieel bij : http://www.collage.nl  vandaan

 

Alleen wat ik hier vreemd vind dat de achtergrond hiet maar net ruim 1mb is en op mijn pc veel groter.

post-21393-0-63229200-1442051980_thumb.p

 

Dat is met deze foto ook zo. Hier geeft die 709.59kb aan en op mijn pc 1.16mb

post-21393-0-30981100-1442041102_thumb.p
 
Dus ik denk dat de foto's via deze site worden verkleind.
 
Misschien kan ik ze beter dan naar je toe mailen. Weet niet of dat verschil maakt.
 
Groetjes Marie

 

post-21393-0-20884200-1442052176_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k weet niet hoe je ze plaatste, maar als ik er rechts op klik, krijg ik geen 'afbeelding opslaan'.

Nu, tot daar, dan pakken we 't anders aan:

 

upload ze met http://www.speedyshare.com/  (wel vanaf je eigen computer, het 1 mb-bestand dus)

 

is het bestand geupload, dan krijg je een link. Post die in je volgend bericht of stuur hem mij via een pb.

 

en dan gaan we stilaan verder !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer,

 

Ik heb je net een prive bericht gestuurd.

 

De foto's die ik hier heb ingevoegd heb ik gewoon op: bestanden bijvoegen gedrukt hier onder in het vlak waar je het bericht kan schrijven. Maar blijkbaar worden de bestanden dan wel verkleind. 

 

Groetjes Marie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.