Ga naar inhoud

Webmaster blokkeert mijn pc volledig tegen inloggen op verschillende sites.


Aanbevolen berichten

Beste Forumleden.

 

Onlangs ben ik geblokkeerd door een webmaster die het volgende IP adres heeft: ***********. Ik had ontdekt dat op deze site er misbruikt werd gemaakt van privé gegevens van de leden die gebruik maken van zijn intern mailsysteem op zijn site.

Ik heb de webmaster daarvan op de hoogte gesteld dat dit een onwettige actie was, en hij hierdoor gerechtelijk kon vervolgd worden wegens inbreuk op de privacy.

Dit moet bij hem in het verkeerde keelgat geschoten zijn en hij heeft onmiddellijk een blok gezet op mijn pc die mij verhinderd nog in te loggen op verschillende sites.

Ik heb de webmaster via mail dan op de hoogte gesteld dat dit een regelrechte inbreuk is en als opzettelijke informaticasabotage kan bestempeld worden.

Dit heerschap blijkt zich niets aan te trekken van mijn mails en de blok blijft op mijn pc staan.

Ondertussen heb in een andere pc op mijn netwerk aangesloten en met deze kan ik wel inloggen op verschillende sites.

Ik heb wat opzoekingswerk verricht naar de locatie van de server. Hieronder vind u mijn gegevens hierover:

**********

**********

**********

 

Server staat opgesteld op: *********N en *********E Dit zou locatie ****** zijn, hoek ***** - *****

Hij bezit geen anonymous proxy en gebruikt Net Speed DSL Broadband/cable/Fiber

Het gebruikerstype: IP works.be (COM) Commercial

Zijn type server: Apache/2.2.3 (Cent OS)

Tekencodering: Latin 1

 

Je ziet dat ik ook redelijk wat info verzameld heb over deze site.

Mijn vraag is nu hoe kan ik die blokkade opheffen op mijn pc en zou het best zijn om een klacht in te dienen bij politie hierover?

 

Graag uw professioneel antwoord aub.

 

Vriendelijke groeten

Bektronics.

aangepast door Asus
privacy gevoelige gegevens verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bektronics,

 

ik heb je bericht aangepast: enerzijds heb je het over inbreuken op de privacy, maar anderzijds gooi je zelf privacy gevoelige gegevens op straat ... -_-

 

Het ziet ernaar uit dat de webmaster je beperkingen heeft opgelegd en daar kunnen we niet in bemiddelen, dit dien je dus zelf rechtstreeks op te lossen de webmaster in kwestie ... wanneer je van mening bent dat er buitenwettelijke handelingen in het spel zijn dan kan je hiervoor terecht bij je lokale politiezone.

 

Je postte je bericht in het subforum Bestrijding malware & virussen, graag een seintje indien je van mening bent dat er malware op je systeem aanwezig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Super Moderator.

Ik heb ondertussen een tooltje gevonden die deze beperkingen opheft.

Het probleem is echter wanneer ik terug met deze pc op internet kom, voornoemde webmaster mij steeds weer blokkeert, zelf kom ik helemaal niet op zijn webpagina.

Dit is volgens mij toch een vorm van informaticasabotage.

Het spelletje blijft maar duren. Deze man viseert mij constant.

Het zal op de duur nog zo ver komen dat ik in mijn auto spring en ze er daar eens goed van langs ga geven. Maar dat is dan weer onwettig, dus doe ik best niet.

Spyware of malware zit er niet op mijn pc, heb deze al gescand op deze beestjes.

Maar mijn IP adres is wel bekend bij die webbeheerder en dus als hij ziet dat ik on line ben blokkeert hij de boel. Dit is volgens mij onwettig en persoonlijk vind ik dat ze zulke lui van het internet mogen gooien.

Ik denk dat ik toch klacht ga neerleggen bij de lokale politie voor opzettelijke informaticasabotage.

Zelf was het niet mijn bedoeling om gevoelige info zo maar op straat te gooien, ik dacht dat u met deze info mij meer van dienst kon zijn om mij van deze steeds weerkerende blokkades voorgoed af te helpen. Mijn oprechte excuus daarvoor het was zeker niet mijn bedoeling om dit openbaar te maken, enkel om hulp in te roepenvan derden.

Graag nog even uw mening retour aub.

MVG

Bektronics

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen probleem hoor Bektronics. ;)

 

Als jij ervan overtuigd bent dat je PC 100% virus- en malwarevrij is dan hoef je daarvoor geen verdere actie te ondernemen.

 

Ervaar je jezelf persoonlijk benadeeld door de door de webmaster ondernomen handelingen dan staat het je vrij om verdere stappen te ondernemen.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Super Moderator.

 

Ik ben nu niet zo direct tuk om hier een rechtszaak van te maken. En je weet ook hier in België dat het enorm traag zou gaan, als ze je zaak al behandelen.

Het is raar als ik met een andere pc op mijn netwerk ga ik geen hinder ondervind van deze activiteit. Zou het kunnen dat hij mijn mac adres achterhaald heeft van die ene pc en daarop verder boort?

Kan ik mijn IP adres laten veranderen door mijn provider?

 

Graag nog ff retour aub.

 

Bedankt

Bektronics

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Asus.

Jammer ik heb al tweemaal geprobeerd.

Spybot S&D verwijderd met Revo unistaller en terug gedowload en geïnstalleerd.

Foutmelding blijft bestaan.

Heb return formulier ingevuld voor Spybot S&D en de fout gemeld aan de webmaster.

Wacht nu mailtje retour af. Of ken jij nog een achterpoortje??

Bedankt

Bektronics

Link naar reactie
Delen op andere sites

We kunnen wat dieper kijken als je een RSIT-logje produceert en post:

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.