Ga naar inhoud

wifi Driver werkt niet meer na update naar windows 10


lukan

Aanbevolen berichten

 hoi ik hoop dat iemand mij hier kan helpen

ik heb een tijdj terug de gratis update geinstaleert voor windows 10 daarvoor had ik windows 7

nu valt mijn wifi steeds uit en moet ik terug mijn wifi aanzetten 

waneer ik mijn wifi aanzet valt het binnen de 10sec terug uit 

heb al meerdere keren geprobeerd om een nieuwe update van de drivers uit te voeren en niets helpt daarbij 

heeft iemand nog dit probleem of weet iemand hoe je dit oplost?

aahn ik werk op een ASUS N76VM

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste ik heb net eens gekeken en zie idd dat hij gisteren geprobeerd heeft om een update te voeren voor qualcomm atheros (dus de driver voor mijn wifi maar er staat bij dat het mislukt is 

ik heb al eens overwogen om mijn pc compleet te formateren maar mijn vraag is zal dit het probleem wel oplossen?

groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou een clean boot kunnen uitvoeren en dan proberen om de update te installeren, eventueel zelfs met uitgeschakelde anti-virus.

 

Als je van Windows 7 komt  moet je Windows 10 niet meteen willen zien als een heilzaam iets, integendeel zelfs ... je ruilt immers een betrouwbaar en stabiel besturingssysteem - dat nog ondersteund wordt tot 14 januari 2020 - in voor een besturingssysteem dat weinig meerwaarde biedt en op dit moment niet echt een toonbeeld van betrouwbaarheid en stabiliteit is ... :mellow:

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja, die atheros.....

ik zou het volgende proberen: rechtsklik op de startknop en ga configuratiescherm. kies daar apparaatbeheer.

selecteer de atheros onder de netwerkadapters, rechtsklik en kies 'installatie ongedaan maken' (heet soms 'verwijderen')

sluit schermen netjes af en laat de pc een herstart maken.

bij de herstart wordt de adapter als nieuwe hardware gezien, en nagelnieuw geïnstalleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.