Ga naar inhoud

GAME/CAD pc


Elwillem

Aanbevolen berichten

Hello,

 

Ik heb het volgende samen gesteld;

 

1 x be quiet! Pure Power CM L8 530W, Voeding                                            TN5V20        € 79,90*
1 x Kingston HyperX 16 GB DDR3-1333 Kit, Werkgeheugen                          IEIF73JC      € 94,90*
1 x Seagate Desktop SSHD, 1 TB Hybride harde schijf                                  AEBS40        € 71,90*
1 x MSI R9 380 GAMING 4G, Grafische kaart                                                JEXN0B00     € 259,-*
1 x NZXT S340, Behuizing                                                                              TQX401        € 74,90*
1 x ASRock Fatal1ty Z97 Killer, Moederbord                                                  GWER33      € 134,90*
 
Ik zou de pc vooral gebruiken om games zoals LoL en WoW te spelen en autocad te gebruiken.
Is dit een goeie build? of kan het beter, goedkoper, of mits 50 euro meer nog beter?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Waarvoor heb ik een PC nodig? - om te gamen en autocad

Wat is mijn budget? - Max 1000€

Een merkcomputer of een samenstelling? - samenstelling

Ga ik overklokken? - Misschien later maar normaal niet.

Ga ik later upgraden? - Niet zeker als ik hem ga upgraden maar wil die kans wel openhouden.

Heb ik al die nieuwe functies wel nodig? - Nieuwe functies? USB-poorten & that's it i guess

Ga ik zelf assembleren? - Heb gelezen dat dit als leek in de pc-wereld niet aan te raden is.

Heb ik een besturingssysteem nodig? - Liefst windows, heb ik nodig.

Ga ik zelf installeren? - Normaal wel, kan niet zo moeilijk zijn toch?

Heb ik een voorkeur aan onderdelen? - Hecht geen belang aan merken, wel aan prijs/kwaliteit

Heb ik nog randapparatuur nodig? - Muis toetsenbord heb ik. Ben aan het kijken voor een nieuwe monitor. Liefst 25inch of groter, en niet boven de 250 euro. Is niet meergerekend in de 1000€, indien ik met enkele euries meer een veel groter resultaat kan behalen mag de monitor beetje meer zijn dan 250€.

Heb ik specifieke wensen? - Zou graag geen vlieger naast mij hebben.

Woon je in Nederland of België, wil je bestellen bij een specifieke (web)winkel? - Woon in België. Ik zou alle internetwinkels afschuimen en tweedehands markt om mijn onderdelen zo goedkoop mogelijk te kunnen kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk je ideale PC vindt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.