Ga naar inhoud

iets afprinten met je tablet


zeerover

Aanbevolen berichten

Hallo Staff

 

Heb met mijn klein verstand over ipads eens proberen de tekst te analiseren. Maar het is toch moeilijk voor een leek.In de tekst had ik ontdekt dat mijn printerHP 3050 niet in de lijst voorkomt van airprinters.

Ik heb dan het programma HP e Print gedouwload maar ook nu herkent hij de pinter niet. Misschien heb ik het niet goed gedaan of is er nog een aélternatief. Toch bedankt voor de eerste info

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo gerard

Zoals gezegd heb ik mijn printer draadloos geinstaleerd.op mijn pc werkt die perfect ook op de pc van de huisgenoten.maar op de ipad werkt hij niet. Ook met de voorgestelde programmas niet. Het programma geeft aan wat ik kan afprinten zoals foto email maar de printer kent hij niet.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook altijd gewenst om voldoende informatie te geven bij het melden van een vraag/probleem.

In uw eerste bericht heeft u het type van de printer niet vermeld.

Volgens deze HP site is het mogelijk om met en zonder ePrint te printen vanaf de iPad.

Neem deze link goed door, klik ook op de link in de link en op de Plus-tekens voor meer informatie.

 

Zoals gezegd heb ik mijn printer draadloos geinstaleerd.op mijn pc werkt die perfect ook op de pc van de huisgenoten.maar op de ipad werkt hij niet. Ook met de voorgestelde programmas niet. Het programma geeft aan wat ik kan afprinten zoals foto email maar de printer kent hij niet.

Het lijkt erop dat de iPad nog niet opgenomen is in het netwerk, klopt dat ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeerover,

 

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.