Ga naar inhoud

blauw scherm bij opstarten


Jeroen1988

Aanbevolen berichten

Goedemiddag,

 

Ik zit momenteel op de computer van mijn ouders. Er zijn 3 gebruikers actief. Bij het opstarten van de pc krijg ik het normale windows scherm te zien. Maar wanneer ik normaal het startscherm met de 3 gebruikers moet zien, verschijnt er een blauw scherm. Je kan niets meer doen, enkel de computer manueel afzetten.

Aan wat zou dit kunnen liggen?

 

Meer info:

Computer merk: Medion

 

Window versie : juist overschakeld naar windows 10.

 

alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Indien je niet meer tot het bureaublad geraakt kan je best aan de hand van een Windows installatieschijf of systeemherstelschijf opstartherstel uitvoeren of systeemherstel.

 

Heb je geen installatieschijf of systeemherstelschijf?

Hoe je Windows 10 kan downloaden (kies correcte bits- versie) lees je hier.

Hoe je systeemherstel kan uitvoeren lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me niet duidelijk of je tijdens de poging om systeemherstel of terug naar fabrieksinstellingen uit te voeren wel een normaal scherm hebt zodat je de procedure kan uitvoeren?

In bericht 1 ging het over een blauw scherm, nu een zwart?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de poging om systeemherstel te doen of terug naar fabrieksinstellingen te doen had ik een normaal scherm.

Toen de fabrieksinstellingen uitgevoerd waren en de computer opnieuw opstarte, kreeg ik terug een zwart scherm.

Sorry het is wel degelijk een zwart scherm. Geen blauw, mijn excuses.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.