Ga naar inhoud

blauw scherm bij opstarten


Jeroen1988

Aanbevolen berichten

Ik denk dat de computer terug naar windows 7 gezet is.
Ik krijg wel terug het oude windows logo te zien, als ik de computer opstart.

Daarvoor was het dat nieuwe logo teken van windows 10.

 

Fabrieksinstellingen heb ik bij het opstarten van de computer via F9 toets gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gaat het om een laptop of desktop, vermeld in je volgend bericht ook het model/ nummer.

 

Indien een laptop, blijven de lampjes van voeding, harde schijf,... branden als het scherm zwart is.

Als het een desktop betreft werkt de voeding nog, hoor je de harde schijf of ventilator?

 

Staat er ook een cursor te knipperen of zie je de muisaanwijzer?

 

Als je in het zwart scherm bent en je gebruikt de toetsencombinatie ctrl+alt+delete kom je dan in taakbeheer?

 

Start ook eens op in veilige modus, geraak je dan wel in Windows?

Veilige modus bereik je door de computer te herstarten en direct op de F8- toets te tokkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dit gaat over een desktop.

Merk: medion akoya e2305 D

 

Ondertussen heb ik toch een recovery cd gevonden van deze computer en het is me gelukt om me terug deftig aan te melden. (na herinstallatie van de computer)

Windows 7 home premium staat er dus momenteel terug op.
MAAR ik heb wel een heel raar scherm. met strepen erop (foto's bijgevoegd) en ik geraak niet meer op internet. (zowel wifi als met kabel lukt niet).

 

misschien ook nog op uw vorige vragen terug te komen:

Als het een desktop betreft werkt de voeding nog, hoor je de harde schijf of ventilator?

De voeding werkt nog. Soms hoor je de ventilator wel eens harder dan anders.

 

Staat er ook een cursor te knipperen of zie je de muisaanwijzer? ik zag geen muisaanwijzer in het zwarte scherm.

 

Als je in het zwart scherm bent en je gebruikt de toetsencombinatie ctrl+alt+delete kom je dan in taakbeheer?

werkt niet.

 

Start ook eens op in veilige modus, geraak je dan wel in Windows? lukte ook niet.

 

 

 

 

post-23754-0-25677000-1444072420_thumb.j

post-23754-0-03453000-1444072431_thumb.j

post-23754-0-13567700-1444072441_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik had deze driver geinstalleerd , maar bij het heropstarten had ik terug het zwarte scherm.

In veilige modus geraakte ik wel terug op de computer. Erna nog eens terug opgestart in 'gewone' modus en had nog slechter beeld.

Zie bijgevoegde foto.
Kabels ook al is vervangen, maar geen ander effect.

post-23754-0-81338600-1444330055_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.