Ga naar inhoud

mails komen 20 of 30 maal aan


ermonneke

Aanbevolen berichten

dag mensen van pc helpforum, ik heb een probleem met mijn mails die worden door de ontvangers wel 10, 20 tot 30 keer ontvangen en ze melden mij ook dat ze de bijlagen niet kunnen openen.

ik gebruik windows live mail

hp pavilion g7  processor  intel ® cor I3  4GB  64 bit x 64 processor :  dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Clarkie sorry dat ik niet eerder iets heb kunnen late weten ik ben nu 2dagen terug in de running (probleempje met mijn insuline aanmaak ) maar we zijn er weer door. Dat gezegd zijnde, voor de rest zijn ik nog geen millimeter verder ik heb deze morgen nog eens geprobeerd eerst in Bcc en dan daarna in cc, maar die waar ik dat naar toe stuurde antwoorde al direct dat hij die in Bcc 10 keer ontving en die in cc 18 keer ik denk dat ik mijne laptop met de sloophamer ga bewerken :angry: ​ en het probleem is waar moet ik nu weer eerst mee beginnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Mon
Ik heb zojuist je mailtjes bekeken.
Helaas is het nog steeds niet goed
“De schrik van je leven” ontving ik 5 keer (1 x in postvak in en 4 x bij verwijderde items).
“skisprong” kreeg ik 4 keer (1 x in postvak in en 3 x bij verwijderde items).
 
groetjes
 
Georges

Clarkie dit heb ik weer terug gekregen van een vriend misschien helpt u dat wat verder. En wat je vroeg hoe groot die bijlagen zijn weet ik niet waar ik dat moet zien ik zie geen melding van GB of MB en antivirus en firewall is van windows : windows defender en windows firewall 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je verstuurt zelf een bestand genaamd " de schrik van je leven" en "skisprong" dan weet je toch welke bestandsextensie dat bestand heeft zoals een foto of powerpoint of filmpje???

Die bestanden staan toch op de computer?

Als je in de verkenner naar het bestand gaat staat er ook de bestandsgrootte bij vermeld.

Zelfs in je e-mailprogramma bij verstuurde e-mails staat de bijlage en erbij vermeld weeral de bestandsgrootte.

 

Welk antivirusprogramma gebruik je?

 

Voer ook onderstaande uit.

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.