Ga naar inhoud

gmail accounts toevoegen aan incredimail


LdB

Aanbevolen berichten

Jarenlang gebruikte ik yahoo in combinatie met incredimail, dit zonder problemen.

Nadat mijn yahoo was gehackt en ik geen mails meer kon versturen of ontvangen, heb ik mijn yahoo account verwijderd en vervangen door gmail.

 

Ik krijg mijn gmail accounts echter niet in incredimail. Als ik alle stappen uitvoer die worden aangeraden door gmail, valt het op dat ik, nadat ik een mailadres wil toevoegen, geen 'let me configure settings myself' kan aanklikken, dit zie ik niet in het scherm staan.

 

Ik krijg de melding: dat er een probleem is met de verbinding met mijn account. Controleer of het emailadres goed is ingevoerd.

Het mailadres is goed ingevoerd en werkt als ik mij inlog bij gmail.

 

Wie kan mij helpen met mijn probleem?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, ik probeerde het precies uit te voeren zoals beschreven.

Ik heb printscreens gemaakt die ik als attachment zal bijvoegen.

 

Verder heb ik geprobeerd om de toegang voor Apps met lagere beveiliging in te schakelen, maar mijn scherm geeft die optie niet

(ik zei al dat ik een oudere computergebruiker ben............).

Ook tip 2 heb ik geprobeerd.

 

Volgens mij, gebruik ik geen apps of zie ik dat helemaal verkeerd?

Ik ben dus nog niets verder.


LdB

lagere bev apps.doc

authenticatie in 2 stappen.doc

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je echt de tips niet correct gevolgd.

 

Je dient eerst in Gmail de instellingen aan te passen zoals in de handleiding (eerste link) uit bericht 2 te zien is.

Jij hebt Imap ingesteld, in de handleiding spreekt men over pop3.

 

Wat de tweede link betreft in bericht 2, die voer je ook best uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

meldingen 11-10-2015.docIn Gmail naar mail settings, forwarding and pop

Enable pop for all mail ingeschakeld en imap uitgeschakeld, zie bijlage

 

Naar incredimail: tools, accounts. Ik verwijderde het oude account en voerde opnieuw mijn mailadres en wachtwoord in, gaf nog steeds een melding van een probleem. Ook bij het invoeren van  mijn 2 andere gmail account, dezelfde foutmelding.

Ik kon niet naar Let me configure settings myself

 

Uw advies:

Wat de tweede link betreft in bericht 2, die voer je ook best uit,

snap ik niet.

Als ik naar inloggen en beveiliging ga, staat er bij gekoppelde apps en sites niet de mogelijkheid om apps met lagere beveiliging toe staan op ‘aan’ te zetten.

 

Wilt u mij alstublieft meer handvatten geven om mijn probleem op te lossen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

mag ik je vragen om in volgende berichten de afbeeldingen die je wil plaatsen rechtsreeks in het bericht te plaatsen wat veel gemakkelijker werkt. Hoe je dat moet doen lees je hier.

 

 

Ik heb even Incredimail (in het Nederlands) geïnstalleerd, via deze link trouwens.

 

Je beweert dat je de optie ik wil de instellingen zelf configureren niet krijgt, bij mij verschijnt die mogelijkheid wel. Ik krijg gmail ook probleemloos geïnstalleerd.

 

post-9560-0-17266900-1444578677_thumb.jp

 

Verander de instelling naar ik wil de instellingen zelf configureren.

 

post-9560-0-41045400-1444579221_thumb.jp

 

Selecteer Gmail.

 

post-9560-0-95217600-1444579156_thumb.jp

 

post-9560-0-59564100-1444578792_thumb.jp

 

post-9560-0-95585100-1444578809_thumb.jp

 

 

Wat betreft " apps met lagere beveiliging toestaan" die is ook aanwezig, zie afbeelding hieronder, plaats eens een printscreen van wat jij te zien krijgt in je volgend bericht.

 

post-9560-0-21738600-1444578986_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Ik heb incredimail via uw link gewownload.

 

Uw 1e printscreen, zie ik niet op mijn scherm

 

Uw 2e printscreen, krijg ik wel te zien, maar kan daar staat niet bij: 'ik wil mijn instellingen zelf configureren'

 

Uw 3e printscreen heb ik ook en klink dan op gmail

 

Uw 4e printscreen zie ik ook en tik dan mijn mailadres in + wachtwoord

Hierna krijg een een bericht dat het niet is goed gegaan en daarna hetzelfde bericht als uw printscreen 5

Werken doet het echter niet

 

post-9560-0-92495100-1444835949_thumb.jp

 

post-9560-0-89186800-1444836016.png

 

Zoals u ziet geeft het toevoegen aan bericht van mijn printscreens,ook problemen (dit is het enige dat gebeurt als ik klik op 'voeg toe aan bericht', het komt niet in het bericht te staan) 

 

Nadat ik mijn mailadres heb geselecteerd, komt onderstaand bericht

 

post-9560-0-95732300-1444836055.jpg

 

Ligt het probleem ergens aan mijn instellingen?  Er wordt onder details een foutbericht weergegeven

Failed to create ISpamDetector interface. Fout bij het laden van type DLL bestand

 

 

 

Apps met lagere beveiliging toestaan, staat er bij mij echt niet bij (printscreen3)

 

post-9560-0-92495100-1444835949_thumb.jp

 

 

PC Helpforum moderator bericht:
e-mailadres verwijderd uit afbeelding ter voorkoming van spam
aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb de afbeeldingen zelf aangepast in jouw bericht.

Je voegt de afbeeldingen telkens in Word in, het is logisch dat je dan de afbeelding niet direct kan plaatsen in je bericht.

Ook heb ik de zichtbare e-mailadressen verwijderd ter voorkoming van ongewenste mail.

 

Wat het eigenlijk probleem betreft en meer bepaald het in Gmail toestaan van Apps met lagere beveiliging..... is dat bij jouw niet aanwezig omdat je geen gebruik maakt van smartphone of ..... ?

Ik weet het niet, op twee gmail accounts gecontroleerd en het is telkens aanwezig.

 

Dan in incredimail zelf heb je blijkbaar al verschillende accounts aangemaakt verwijder die eerst eens. En verwijder dan ook Incredimail zelf.

 

Voer dan onderstaande uit.

 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. 
Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'
Klik vervolgens in de linkse kolom op Register” en klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding. 

 

Dan download en installeer je Incredimail via deze link.

Maak dan het gmail account aan zoals uitgelegd in bericht 6.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar moet je de afbeeldingen opslaan om ze in dit bericht te kunnen zien. Als ik ze op wil slaan in afbeeldingen, kunnen ze er niet in geplakt worden, vandaar dat ik het in Word doe, omdat je een bestand moet selecteren waarin staat wat je in dit (reactie) scherm geïmporteerd wil hebben.

 

Ik maak gebruik van een iphone.

Op internet las ik eerder dat gmail invoegen in incredimail soms niet lukt, maar dat je dan apps met een lagere beveiliging moet inschakelen, vandaar dat ik dit wilde proberen.

 

In incredimail mijn accounts verwijderd. Ze lijken dan weg te zijn, maar als ik ga naar accounts beheren, staat er nog steeds één adres in die niet te verwijderen is.

 

Incredimail verwijderd  en CCleaner gestart en de bovenste 2 opties doorlopen, daarna incredimail weer gestart, maar.........nee, nog steeds lukt het niet. Ik krijg dezelfde foutmeldingen als eerder.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de eerste zin van bericht 6 staat een link waarin duidelijk uitgelegd wordt hoe je een afbeelding - die mag gerust in de map "mijn afbeeldingen" staan - in je volgend bericht kan plaatsen.

Ook is weeral jouw e-mailadres duidelijk zichtbaar in de bijgevoegde afbeeldingen, dus de bijlage is verwijderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.