Ga naar inhoud

[OPGELOST] foutcode 80048820


riksken

Aanbevolen berichten

deze morgen ben ik veranderd van incredimail naar outlook,heb hierna de pc wat opgekuist met regcleaner,nadat ik incredimail heb verwijderd,en sinds dan word mijn password niet meer aanvaard als ik op windows live messenger wil gaan,krijg dan ook telkens foutcode 80048820.Weet er iemand raad hiermee??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de stappen gevolgd maar om de èèn of andere reden krijg ik nog steeds geen verbinding op mijn msn.Krijg nu bericht/hosts-bestand bevat verwante msn-gegevens die de naamoplossing kunnen storen.

Ik vraag me af of dit probleem zou te maken hebben met de reg.cleaner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijken problemen met je hosts-files te zijn. Probeer eens deze in de originele staat te herstellen op deze manier :

Download HostsXpert

Unzip het programma naar je Bureaublad.

Open de map en dubbelklik op Hoster.exe

Klik op "Restore Microsofts Original Hosts File"

Klik op "OK" en sluit het programma.

En zie dan eens of dit iets opgeleverd heeft ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijken problemen met je hosts-files te zijn. Probeer eens deze in de originele staat te herstellen op deze manier :

Download HostsXpert

Unzip het programma naar je Bureaublad.

Open de map en dubbelklik op Hoster.exe

Klik op "Restore Microsofts Original Hosts File"

Klik op "OK" en sluit het programma.

En zie dan eens of dit iets opgeleverd heeft ?

Nog steeds niks opgeleverd,maar alvast bedankt voor je reactie,

mvg,riksken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na alles geprobeerd te hebben nog steeds de foutcode 80048820,

IP staat groen aangevinkt als ook mijn standaard-gateway,offline instellingen van IE,DNS,proxy server en key poorten,allemaal groen aangevinkt,uitgezonderd bij Hosts-bestand staat een uitroepteken!

Krijg ook vermelding.....je hosts bestand bevat verwante Windows Live Messenger gegevens die de naamoplossing verstoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.