Ga naar inhoud

tijdelijk profiel


makaveli29

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb een vraagje

 

onlangs heb ik me laptop opgestart en tot mijn verbazing waren er een paar bestanden verdwenen op mijn bureaublad.

 

ik zag dat er een tijdelijk profiel was aangemaakt.

ik heb van alles geprobeert om de verdwenen bestanden terug te vinden.maar het is me tot heden nog steeds niet gelukt.

 

heeft iemand misschien wat tips voor mij?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ makaveli29,

:welkom:

 

onlangs heb ik me laptop opgestart en tot mijn verbazing waren er een paar bestanden verdwenen op mijn bureaublad.

 ik zag dat er een tijdelijk profiel was aangemaakt.

Het lijkt erop dat een vreemde-Gast die op de hoogte is van uw wachtwoord, op uw laptop stiekem heeft ingelogd.

Hij / zij heeft een tijdelijk profiel aangemaakt, als u niet diegene bent die dat tijdelijk profiel heeft aangemaakt.

 

ik heb van alles geprobeert om de verdwenen bestanden terug te vinden.maar het is me tot heden nog steeds niet gelukt.

Ook al geprobeerd om Systeemherstel uit te voeren naar een datum toen de bestanden op het bureaublad nog aanwezig waren ?

Wijzig zeker het wachtwoord van de laptop en ook nagaan wie die vreemde-Gast is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er hoeft geen sprake te zijn van een vreemde gast die op de hoogte is van het wachtwoord.

Die 'vreemde gast' is waarschijnlijk Windows zelf:

Als de instellingen van een gebruikersprofiel (in C:\Users) niet ingelezen kunnen worden, maakt Windows een tijdelijk profiel aan.

Meer info hier: https://www.hccforums.nl/showthread.php?2621-Tijdelijk-profiel-bij-inloggen

 

De tip van iEscape om systeemherstel uit te voeren is uitstekend. Dat lost dit probleem vaak op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.