Ga naar inhoud

aankoopadvies desktop


janmuuter

Aanbevolen berichten

Hoi

 

jullie hebben mij al geholpen met een laptop nu wil ik nog graag een desktop hebben voor toch minimaal  5 jaar

wil graag

 

i 7 processor

128 ssd

videokaart minimaal 2 GB

1TB HDD

DVD lezer en brander

kast is niet nodig

prijs ongeveer tegen de 1000 euro of goedkoper natuurlijk

 

mvg jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goededag

 

1 wil er dagelijkse taken op uit voeren fotobewerking

 

2 mijn budget ligt rond de duizend euro

 

3 geen voorkeur

 

4 ga niet over klokken

 

5 ja wil later upgrade doen

 

6 wil usb 3 en dvd player wifi een optische geluidskaart

 

7 ja ga zelf assembleren

 

8 besturings system denk ik windows 10

 

9 geen behuizing

 

10 woon in nederland

 

mvg jan

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor je deze samenstelling gemaakt: Een heel mooi systeem op basis van een Intel Core i5 Skylake processor, die rekenkracht zal van pas komen bij zware Photoshop-opdrachten. Als je echter met zeer zware projecten gaat werken, kan je ook een duurdere i7 nemen. Ik heb voor 16GB RAM-geheugen gekozen en een stillere processorkoeler. Het gekozen moederbord is goed uitgerust, ideaal voor uitbreidingsmogelijkheden naar de toekomst toe. Hij ziet er misschien wat schreeuwerig (en duur) uit, maar de prijs/featureverhouding zit helemaal goed en er is een optische geluidspoort aanwezig. 

 

Grafische kaart van dienst is een GTX 750. Niet supersnel, maar meer dan voldoende voor jouw doeleinden. De CUDA-cores van deze kaart kunnen van pas komen bij Adobe-toepassingen. Verder heb ik gekozen voor een 250GB SSD en een 2TB harde schijf voor opslag. DVD-brander en een supersnelle Wi-Fi ac kaart zijn aanwezig. Alles wordt gevoed door een simpele VS550 voeding van Corsair. Er is voldoende speling voorzien voor mogelijke upgrades: zowel de processor als de grafische kaart zijn vrij energiezuinig. 

 

Een W10-licentie is inbegrepen. Kijk ook even in m'n handtekening voor een unieke kortingsactie i.s.m. Azerty.nl. 

aangepast door superjona
Verkeerde link
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.