Ga naar inhoud

Windows 7 naar upgrade W10 niet meer legitiem


Laticha

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal!

 

Ben vannacht lid geworden (dank jullie) nadat ik nu na ongeveer 3 wkn continue met me laptop bezig te zijn geweest dacht,ik gooi hem uit het raam.

Ik hoop zo dat iemand me hier kan helpen ik heb een Toshiba satellite 670 met voor geinstalleerde windows 7 deze is lange tijd geleden gecrast dus naar de p.c boer die heeft er window 8 opgezet die liep totaal niet continue vast.Contact met de pc boer gehad W7 er weer op gezet (aangezien ik een verschrikkelijke digibeet ben kan hij me alles wijs maken) dus met de woorden tja 8 is niks dit is beter oke prima.

De update kwam naar Windows 10 heb ik gedaan nadat ik had gelezen dat ik binnen 30 dgn terug kon naar mijn eigen windows dit heb ik dus ook gedaan na 2 dagen! het was een ramp.

Totdat ik ineens overal meldingen kreeg activeer u windows de versie is niet legitiem heel boos een mail naar Microsoft gestuurd natuurlijk geen antwoord gehad!.

Het volgende er stond wel een illegale op bij mij pc boer gebeld omdat ik inmiddels een dvd-oem heb of zoiets( mijn produkt code is goed leesbaar) Mijn vraag aan hem was, ik kan niks selecteren in de bios met f2 erin dan kan ik dvd bovenaan zetten enter krijg een klein schermpje staat dvd nog in het midden in een zwart balkje alleen kan ik die niet selecteren niet met f8 geen enter ook geen esc helemaal niks.Antwoord pc boer jij heb niks in de bios te zoeken komt rottigheid van ik haal die melding voor je weg en klaar.De geluiden om me heen waren anders niet doen hij laat de illegale versie staan verbergt alleen dat die illegaal is.

 

Een vriend die meer weet als ik is komen kijken en zei hij heeft wat in je bios gedaan ik waag me er niet aan want hier klopt niets van.Hij wilde de dvd instlaleren brander speler alles doet het maar hij installeert niet het hele Toshiba boek ken ik spellen nu heel you tube afgeweest voor voorbeelden nachten filmpjes zitten kijken in de hoop het te vinden standaard dingen stroom eraf batterij eruit allemaal gedaan dit is abacadabra voor mij het enige wat ik wel denk is dat er iets vast staat in de bios hij geeft namelijk absoluut niet de tabbladen die hij hoort te geven.Tot nu toe is het behelpen geweest van alles gezocht geprobeerd ect ik kom er niet meer uit help aub

(solderen kan en durf ik niet zag ik ook voorbij komen)

 

groetjes en bedankt voor het lezen

Laticha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Laticha,

 

Kan je Windows niet gewoon activeren d.m.v. je product code die meestal onderop je laptop staat (of op je accu) in te voeren in windows zelf?

 

In Windows

Klik met rechtermuis op Computer --> Klik daarna op Eigenschappen --> Scroll naar onderen en klik op  Productcode Wijzigen --> Vul daar je product code in die op je laptop staat.

 

Mvg,

 

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

 

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Na je melding dat de behandeling op de andere fora is stopgezet, openen wij hier - op jouw verzoek - opnieuw dit onderwerp. Zowel onze medewerkers, als andere forumgebruikers kunnen hier op PCH hun suggesties nu plaatsen. Hou er wel rekening mee dat je dan nu enkel doorgaat met de suggesties die hier worden geplaatst (en ondertussen geen andere suggesties meer opvolgt). Want anders blijft het dweilen met de kraan open. Je zou dus al eens kunnen beginnen met de suggestie van Sento_ :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op NCF post je dit:

"Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie inzet tips en veel hulp sorry voor de late reactie door privé omstandigheden nogmaals erg bedankt de laptop word naar de winkel gebracht!. Ik heb wel heel erg veel geleerd hier dingen waar ik het bestaan nog niet eens af wist iedereen een heel fijn weekend

Groetjes laticha"

Dan kunnen we er hier - terecht - ook een slotje op zetten :locked2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.