Ga naar inhoud

Apps windows 10 kunnen niet meer opgestart worden startpagina.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ja, ik heb nog steeds dezelfde problemen.

-Als ik op het windows icoontje is een windows 10 icoontje (links in de taakbalk) klik, is er geen reactie. om over te gaan naar de tegelstartpagina. en apps

-Het icoontje Zoeken, als ik hier op klik, ook geen reactie.(opent niet) , normaal kun je hier alles intypen wat je zoekt zoals windows update etc......

-Op de taakbalk zijn tevens icoontjes verdwenen, die vast stonden, zoals, edge, app store, smartschoolapp, etc....

- Rechts onder op de taakbalk, het icoontje meldingen, als ik hier ga opstaan geeft hij aan, er zijn nieuwe meldingen, maar als ik hier op klik opent hij niet.

-Het windows icoontje op het toetsenbord, werkt ook niet.

-De pc start trager op.

Het is een raar probleem. Windows 10 is geinstaleerd sinds het begin; en het werkte prima. Nu kan er niets meer van windows 10 opengedaan worden; hij regeert niet meer.

mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas kan ik hier geen antwoord opgeven.

Zelfs het openen van het configuratiescherm duurt lang,

Ik heb het opgemerkt toen mijn zoontje bemerkte dat zijn smartschool app was verdwenen. en zodoende heb ik de rest opgemerkt.

Wel heeft hij de laatste tijd veel YouTube filmpjes over starwars zitten bekijken.

Meer weet ik hier niet van.

En wat als ik terugzet naar fabrieksinstellingen., windows 7,Zou dit helpen? en dan terug updaten naar windows 10 indien het mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een installatieschijf (of usb stick) hebt aangemaakt, kan je proberen om windows 10 opnieuw te installeren.

Je hebt daarvoor wel installatiecode of sleutel nodig.

Die kan je vinden met speccy.

 

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

 

Klik aan de linkerkant op besturingssysteem en dan zie je bovenaan het serienummer.

Dat is het nummer dat je nodig hebt.

aangepast door kweezie wabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.