Ga naar inhoud

Windows Deployment Server Win10 image


Sento_

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

 

Ik heb op mijn werk een WDS server gemaakt. (Windows Deployment Services) Ik heb daarmee een Image van Windows 10 gemaakt en op de Server geüpload. Ik heb er al zo`n 5 pc`s mee geinstalleerd, maar nu heb ik een pc die tijdens het uitrollen van de Image een foutmelding geeft (0x80070570) wat geeft dit aan. ik heb namelijk gelezen dat het zowel hardware als software matig kan zijn. Maar wat kan het precieze probleem zijn? Zelf denk ik de Harde schijf, maar dit kunnen we niet testen omdat de pc alleen zijn eigen HDD pakt, verscheidene HDD`s aangesloten maar die doen het gewoon niet. Ik hoop dat jullie met mij me willen denken.

 

Mvg,

 

Sento_  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik zal dit onderwerp maar sluiten, volgens mij heeft niemand hier echt verstand van :xd:

En het is gisteren opgelost, nieuw moederbord, SSHD en RAM ingebouwd. En hij liep weer als een zonnetje en W10 stond er na 10 minuten weer op en draaide goed.

Het is wel fijn in het bedrijf om via een Windows Deployment Server een pc via het Netwerk te installeren. Zeker een aanrader als dit mogelijk is.

 

Mvg,

 

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.