Ga naar inhoud

Videos afspelen werkt niet


bodl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Sorry, ik had het bericht inderdaad gelezen maar ben daarna een paar dagen afwezig geweest.

 

De link van de pagina is bijvoorbeeld: http://nos.nl/video/2071200-van-gaal-denkt-dat-schaars-psv-op-scherp-heeft-gezet.html

 

Alle videos die op deze pagina staan: http://nos.nl/sport/videos/

 

vertonen hetzelfde probleem als ik ze af wil spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf de twee linken uitgetest en ze werken normaal (IE11 + Firefox in Win7)

 

Wat je nog kan doen is de hardwareversnelling uitschakelen in IE11:

- ga naar de bewuste pagina, klik rechts op het beeld van de videobestand en haal het vinkje weg van 'hardwareversnelling inschakelen'

- een tweede manier: zie deel van artikel

  ""Oplossingen voor veelvoorkomende problemen

Bij gebruik van Internet Explorer treden nog wel eens problemen op maar gelukkig zijn de meeste eenvoudig op te lossen. Functioneert Internet Explorer niet meer naar behoren en is de oorzaak daarvan niet duidelijk, herstel de standaard instellingen van Internet Explorer dan eens (via ALT-Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd, knop Opnieuw instellen, activeer de optie Persoonlijke instellingen verwijderen en ga akkoord met de knop Opnieuw instellen).

Trage beeldopbouw door hardwarematige rendering door de GPU

Worden video’s traag of zelfs helemaal niet afgespeeld of is er een ander probleem met de weergave van websites? Mogelijk wordt dit veroorzaakt door beperkte hardwarematige rendering-mogelijkheden van de grafische processor (de GPU) of de drivers van de betreffende grafische kaart (dit probleem kenmerkt zich ook door traag opstartende apps in Windows 8). Wellicht worden deze problemen opgelost door de beeldopbouw softwarematig te laten plaatsvinden door via ALT-Extra, Internetopties, tabblad Geavanceerd, sub Versnelde grafische afbeeldingen de optie Softwarerendering gebruiken in plaats van GPU-rendering* te activeren.""

post-628-0-08396600-1448445432_thumb.png

aangepast door Eggy
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hoi,

 

Hartelijk dank voor al jullie adviezen. Het probleem is helaas niet opgelost. Maar de vraag is ook niet meer van toepassing aangezien het moederbord van de laptop afgelopen week is gecrasht. Byebye laptop dus.

Ik zal het topic sluiten na het plaatsen van dit bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.