Ga naar inhoud

Favorieten


tolhansen

Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Als ik via de werkbalk favorieten probeer een favoriet toe te voegen (de ster wordt geel) en deze favoriet opsla in de map werkbalk favorieten, en de map daarna via een snelkoppeling op het bureaublad weer open, vindt ik de map wel, maar deze is altijd leeg. Ik vind dus geen opgeslagen favorieten meer terug in de map. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

 

BvD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die map genaamd werkbalk favorieten die jij toont behoort bij Internet explorer en niet Microsoft Edge, daarom vindt je er ook geen bewaarde favorieten in terug.

Internet explorer vindt je terug via start-> alle apps-> Accesoires.

 

De map waarin de favorieten van Microsoft Edge bewaart worden daar heb ik even naar moeten zoeken, is terug te vinden op de locatie getoond op onderstaande afbeelding. (klik op de afbeelding om te vergroten)

Je moet misschien wel nog eerst de verborgen mappen zichtbaar maken door in de verkenner naar Beeld-> opties-> weergave te gaan.

Daar scrol je naar verborgen bestanden en mappen, zet een vinkje bij verborgen bestanden, mappen of stations weergeven.

Klik nog op Toepassen en Ok.

 

post-9560-0-18221700-1448648451_thumb.pn

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.