Ga naar inhoud

Map verdwenen externe schijf in Windows 10


drechaux

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen,

Graag hulp in verband met mijn externe harde schijf.

Ik raakte met m'n cursor een map aan op m'n externe harde schijf, en plots was die map weg. Map opties geprobeerd, geeft weer verborgen mappen tonen, is aangevinkt. Volume van schijf gecontroleerd, en deze geeft nog de juiste Mb weer. Heb externe HD verwijdert van Desk pc, en terug verbinding met stroom en Usb gemaakt. Voila ik ben ten einde raad, kan U mij helpen aub ?

Bedankt op voorhand,

Michaux Andre (drechaux)

aangepast door dorado
titel verduidelijkt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik recuva om verloren file's terug te halen zeer gemakkelijk in gebruik ..

Recuva - Undelete, Unerase, File and Disk Recovery - Free

Recuva is een gratis programma waarmee verwijderde bestanden op de harde schijf kunnen worden hersteld. Dat een bestand is verwijderd uit de prullenbak betekent niet dat het verwijderd is van de harde schijf. Wanneer Windows een bestand uit de prullenbak verwijdert, verwijdert het enkel een verwijzing naar de plaats op de harde schijf waar dat bestand is opgeslagen. Omdat het bestand nog op de harde schijf staat, is het mogelijk dit te herstellen, bijvoorbeeld met Recuva.

hier meer info.... Handleiding Recuva
 

aangepast door dorado
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Recuva gedraaid op m'n pc, maar zie geen files met de naam die niet meer zichtbaar zijn. En dit is denk ik het probleem Recuva kan ze net vinden want ik denk dat de Mp4 bestanden niet weg zijn , maar onzichtbaar. Aangezien het volume van m'n externe HD niet veranderd is. Daar had ik juist er voor naar gekeken en ben er zeker van dat dit onveranderd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.