Ga naar inhoud

Windows mail blijft een mail proberen te verzenden


Gast

Aanbevolen berichten

Ik werk met windows 7 en mailprogramma, windows mail.

Nu blijft windows mail maar proberen een mail te verzenden , dat eigenlijk te groot was

met foto,s om te verzenden.

Terwijl bij postvak uit niets meer in staat.

Dat is heel hinderlijk natuurlijk , hoe kom ik daar vanaf

 

Grt  Gerard

post-25691-0-64643300-1450119853_thumb.j

post-25691-0-64540700-1450119882.jpg

post-25691-0-15620400-1450119906_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich is het al opvallend dat jij Windows Mail gebruikt in Windows 7.

Windows Mail was het standaard meegeleverde e-mailprogramma in Windows Vista. In Windows 7 zat alleen een restant daarvan (de mappen Windows Mail in Program Files en in Program Files (x86), maar daar zat het werkelijke e-mailprogramma niet meer in. Jij hebt Windows Mail dus met wat kunstgrepen aan de praat gekregen.

 

Maar nu on topic en over naar jouw vraag...

  • Sluit Windows Mail af.
  • Verbreek de verbinding met internet!
  • Start dan Windows Mail op.
  • Omdat er nu geen verbinding is met internet, kan Windows Mail die te grote e-mail nu niet verzenden.
  • Staat die te grote mail dan wel in Postvak UIT? Zo ja, dan zul je hem moeten kunnen verwijderen.
  • Wanneer dat gelukt is, kun je de verbinding met internet weer inschakelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gedaan zoals u had beschreven , maar het werkt niet. Ook in postvak uit staat niets.

Misschien is het verstandig een ander email programma te installeren , welk email programma raden jullie aan.

Grt Gerard

post-25691-0-43903500-1450181467_thumb.j

post-25691-0-93133000-1450181477_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij webmails gekeken, en alle mail verwijderd. maar het mailprogramma blijft toch proberen die mail te verzenden, wat natuurlijk niet lukt te grote mail.

Ik zou het ook niet meer weten, en denk erover een ander mailprogramma te installeren

 

Grt Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de mail waarbij telkens werd geprobeerd deze te verzenden , nu kunnen verwijderen , vraag me niet op welke manier ik dat gedaan heb, ik zal het niet meer weten

 

Grt Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.