Ga naar inhoud

Windows 8.1 linken in outlook kunnen niet meer geopend worden


romijo

Aanbevolen berichten

Hallo, beste helpers van pc-helpforum. be

 

Bijna 1 jaar geleden dat ik bij jullie aanklop

 

Als 't mogelijk is heb ik uw hulp nodig, ik kan geen linken meer openen vanuit de email's  ik gebruik outlook met alle email adressen daar onder gebracht.

Ik heb ge-googled, en niet echt wijzer geworden, had geprobeerd configuratie, programma's, programma outlook gekozen en instellingen daarvoor gekozen daarna gekeken of alle vinkjes aanstonden, dit heeft niets geholpen.

 

Microsoft gebeld die zegt ligt misschien aan de antivirus programma, hij vertelde dat ik geen extra virusprogje hoefde te hebben omdat virus defender al ingebouwd zit, maar dat ik even de virusscanner alles uit moest zetten en dan kijken of het opgelost was, gedaan en niets is opgelost.

 

Provider gebeld ligt niet aan hun ligt echt aan 'n instelling in de pc werd verteld belt u maar eens met microsoft

 

nou ja zeg van kastje naar de muur.

 

even een bijlage erbij van wat de email zegt als ik op link druk

 

hoop dat jullie mij kunnen helpen is erg lastig je moet ook vaak dingen bevestigen in email gaat dus niet

ja kopiëren en plakken maar word je ook niet vrolijk van.

 

b.v.d. vriendelijke groet Romijo

post-14235-0-63901500-1450718431_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie, bedankt voor je bericht, ik heb Easy Fix oplossing uitgevoerd pc herstart en nog steeds werkt 't niet,

 

ik heb ook problemen met de Publisher als ik daar in werk, werkt alles heel haperend ik ben met de muis/aanwijzer al verder dan de bedoeling dan is,

doet niet meteen wat ik dan wil. Dit is tegelijkertijd ontstaan met het outlook probleem.

 

Hoop dat je me toch verder nog kunt helpen

 

b.v.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.


Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .


RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.


Bekijk ook de

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie ik heb inmiddels microsoft voor de 3de keer gebeld ik betaal toch voor mijn abonnement op microsoft office 365 pakket dus beetje support mogen ze wel geven

en idd nu werd ik geholpen, waarschijnlijk bellen mensen om een haverklap en als ze die allemaal door moeten sturen naar de technische dienst support,

zou 't daar ook een gekkenhuis worden. dus uiteindelijk toch wel begrip hiervoor.

 

maar mijn probleem is opgelost de links werken weer en Publisher is hersteld

 

Hij heeft even mijn pc overgenomen en ik kon natuurlijk mee kijken en mn wachtwoord intoetsen

 

eerst geprobeerd.

programma's onderdelen met rechtermuisknop op office 365

dan vraagt hij verwijderen of herstellen

herstellen geprobeerd lukte niet

uiteindelijk gewoon het meest voor de hand liggende oplossing alles eraf en opnieuw instaleren

 

maar goed je wilt eerst altijd proberen of het zo lukt en eerlijk gezegd had ik daar ook nog niet aan gedacht.

 

zowat een 3 kwartier tot 1 uur ongeveer met de support bezig geweest

 

dus Clarkie wacht je reactie nog even af en dan markeer ik dit bericht als opgelost

 

Bedankt weer en fijne kerstdagen maar vooral een goed en Gezond 2016

groetjes Romijo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.