Ga naar inhoud

Pc Vista geïnfecteerd


Aanbevolen berichten

Dag kweezie wabbit, allereerst een heel gelukkig en vredevol nieuwjaar toegewenst, voor jou en je geliefden, voor alle medewerkers van pc helpforum en voor alle leden ervan.

Wat het probleem van de internetpagina's betreft, de memory test doe ik vanavond. Ik kan blijkbaar alleen maar de Wikipaginas laden. Alle andere paginas geven onderstaand resultaat. Het lijkt mij dat het iets met het dns fout gaat. Ik hoor het graag, dank alvast voor alle hulp.

Impala.

post-34702-0-83675600-1451649315_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de mooie wensen.

Moge al jouw wensen in vervulling gaan.

 

 

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.
Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
Tik in: ipconfig /flushdns en druk op Enter.
Tik in: ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk op Enter.

Let op de spatie voor de / en voor en na de >
Tik in exit en druk Enter.
Als je op een van deze instructies een foutmelding krijgt, ga dan gewoon door met de volgende instructie en laat ons weten welke foutmelding je kreeg

 

Voeg het bestandje ipconfig.txt als bijlage toe aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag, het lijkt mij dat het probleem bijna of misschien wel helemaal opgelost is. Wat de DNS-server betreft zag ik bij IPv4 eigenschappen dat het niet op automatisch IP adres en DNS serveradres toewijzen stond, en dat er verkeerde adressen stond. Alles op automatisch gezet en alle pagina's openen normaal. Bijgevoegd het ipconfig.txt

Heb gisteren ook Combofix eens laten draaien, ook dat log bijgevoegd. Daarna Combofix op de juiste manier verwijderd.

Nog eens geprobeerd om dat prog zoek.exe te installeren, dat wil maar niet lukken.

Uiteindelijk nog een HighJackThis log aangemaakt en bijgevoegd.

Kortom, alles lijkt te draaien zoals het hoort.

 

kweezie wabbit, mocht je nog opmerkingen hebben of nog bijkomende zaken aanpassen/bekijken, dan hoor ik het graag.

Anders, reuze bedankt voor je hulp en meedenken, heel fijne momenten nog in dit nieuwe jaar,

met hartelijke groeten,

Impala.

ipconfig.txt

log combofix.txt

hijackthis.log

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag kweezie wabbit, in bijlage het logje. Heb de pc nu enkele dagen gebruikt, updates van windows werden vlot geïnstalleerd, internetpagina's openen normaal, het lijkt erop dat de problemen van de baan zijn. Zoals hoger gezegd, zoek laat zich nog altijd niet installeren. Meer weten, dan hoor ik het wel, ondertussen hartelijk dank.

Impala.

AdwCleanerS6.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi zo. Er werden geen bedreigingen meer gevonden.

En de pc werkt ook weer normaal.

Dan kunnen we onze tools ook opruimen.

 

 

Download 51a5ce45263de-delfix.png Delfix by Xplode naar het bureaublad.

 

Indien de link naar Delfix niet werkt, probeer het dan met deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.
Zet nu vinkjes voor de volgende items:

  • Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.
Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

 

Controleer daarna via het configuratiescherm - programma's of de Emisoft Emergency Kit en de G Data Clean Up nog in de lijst staan en als dat zo is, mag je ze verwijderen.

 

 

Doe daarna een registeropruiming met CCleaner.

 

 

Als dit allesmaal gedaan is en je verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp  afsluiten.
Klik hiervoor bovenaan op modereer onderwerp en vervolgens op sluiten.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.