Ga naar inhoud

Agenda in outlook 2013 werkt niet meer


tijl3

Aanbevolen berichten

Beste,

 

sinds enkele dagen werkt mijn agenda niet meer in outlook 2013 met windows10. Ik kan mijn mails binnenhalen, de contactpersonen en taken bekijken maar als ik onderaan op agenda druk gebeurt er niets. Mijn agenda is gesynchroniseerd met een icloud account, maar dat werkt perfect. Ik heb mijn outlook agenda terug gevonden onder het kopje verwijderde items van mijn outlook account. Ik weet niet of dat zijn normale plaats is. Iemand een idee?

 

Mvg,

Tijl

Link naar reactie
Delen op andere sites

 als ik onderaan op agenda druk gebeurt er niets. 

 

 De agenda in Outlook zou toch standaard moeten opstarten.

 

 

Ik heb mijn outlook agenda terug gevonden onder het kopje verwijderde items van mijn outlook account. Ik weet niet of dat zijn normale plaats is

 

 

 

Dat is niet de normale plaats lijkt me.

Maar wat bedoel je met de Outlook agenda? Maak er een printscreen van en plaats die in je volgend bericht.

 

 

Mijn agenda is gesynchroniseerd met een icloud account, maar dat werkt perfect

 

 

Wat bedoel je daar juist mee? Werkt die agenda in Outlook dan wel of bedoel je dat het Icloud account perfect werkt maar niet in Outlook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste, in bijlage vind u mijn outlook beginscherm. Links onderaan zie email, agenda, contactpersonen en taken. Als ik vroeger op agenda klikte opende mijn agenda in een nieuw blad. Nu gebeurt dat niet meer, de drie andere ( email, contactpersonen en taken ) werken wel. Ik had mijn icloud agenda toegevoegd aan outlook en dat werkte goed, maar nu werkt er niets meer, wat mijn agenda betreft. Eerst kreeg ik de melding dat hij de informatiemappen niet kon openen. Microsoft raadde dan aan om een ander account als standaard te plaatsen, ik krijg sedert niet meer de foutmelding, maar het probleem blijft.

 

 

post-5559-0-69691400-1451480110_thumb.pn

aangepast door tijl3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de die afbeelding hebben we niet veel, het was de bedoeling om een afbeelding te zien van die agenda die bij verwijderde items staat.

 

Je hebt dan blijkbaar ook een topic lopen bij Microsoft over dit probleem of ......?

 

Ik zou eens proberen een herstelpunt terug te plaatsen naar een datum dat het probleem in Outlook zich nog niet stelde.

 

http://www.pc-helpforum.be/topic/59317-een-herstelpunt-terug-plaatsen-in-windows-10/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.