Ga naar inhoud

Pc desktop terugzetten naar fabrieksinstellingen


Rude

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, omdat ik nogal wat problemen had met foutmeldingen en de pc ook overvol kwam te zitten, nam ik het besluit om de pc via herstelbeheer geheel opnieuw te herstellen naar de begintoestand.

Ondertussen is de pc al zo n 24 uur bezig en staat er reeds geruime tijd op het scherm ...deze pc opnieuw instellen 60 %.

Ik hoor wel dat hij dingen aan het verwerken is. Toch is mijn vraag ..is dat normaal dat dit zolang duurt en zo ja hoe lang kan dit zo duren dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad Clarkie,

Ondertussen had ik al gelezen dat dit idd hel lang was en probeerde ik de computer opnieuw op te starten door hem keer uit te zetten.
Nu lukt dus niks meer en krijg ik hem niet opgestart.
Wat staat me nu te doen?

Ik veronderstel dat ik een opstartcd moet hebben? Maar waar haal ik die en welke moet dat zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

neen, niet echt problemen met de computer, alleen had ik schokkende beelden bij het afspelen of bewerken van een film.

Daarom wou ik er dat geheugen bijsteken.

Uiteindelijk was hij eigenlijk weer normaal nadat ik hem in oorspronkelijke toestand had gebracht, maar ik dacht er zit miss teveel rommel op, ik kuis hem keer volledig op.

Al veel spijt van gehad...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er van uit dat er nog een herstelpartitie aanwezig is.

Dan zou je door een bepaalde toets in te drukken - in dit geval de F11-  tijdens het herstarten je computer terug naar fabrieksinstellingen kunnen zetten.

Dus eigenlijk het terugzetten naar fabrieksinstellingen eens opnieuw uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.